Gå til innhold

Diskriminering av mennesker

Anbefalte innlegg

Bør vi forsvare kristne som truer med bomber og voldtekt?

6724579[/snapback]

Ikke bare truer men bruker de til og med.

Hvis en skal se på hvor mange kg sprengstoff som er blitt brukt mot Muslimer kontra Kristne vil vi se at de Kristne overøser de Muslimske med mange ganger mere kg sprengstoff enn hva som gives tilbake.

Sier dette deg noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6724579[/snapback]

Hvis en skal se på hvor mange kg sprengstoff som er blitt brukt mot Muslimer kontra Kristne vil vi se at de Kristne overøser de Muslimske med mange ganger mere kg sprengstoff enn hva som gives tilbake.

Sier dette deg noe?

6733012[/snapback]

Hvilken kristne ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Muslimer blir diskriminerte i alle land, disse stakkars fredelige menneskene ser seg nødt til å ta i bruk ufredelige metoder for å kjempe sin sak.

Hvor lenge før dette sjer i Norge?  :dontgetit:

6723155[/snapback]

Ufredelige metoder, javel, men ikke ulovlige. Jeg ser ikke helt hva som er så graverende med filmsnutten ...? Den viser en demonstrasjon, hvor noen skrikhalser kommer med hatefulle ytringer, er det så uvanlig?

De fleste av demonstantene holdt kjeft, og så etter min oppfattelse med forbauselse på de "få" tullingene. Noe annet som var vel så tydelig var vinklingen på regien. Spesielt avslutningsmeldingen "tror du enda at Islam står for fred", ikke helt ordrett oversatt. Tilslutt husker jeg resultater fra en større meningsmåling blant våre hjemlige muslimer, hvor svarene gav helt klar forståelse av at disse hadde veldig likt verdigrunnlag som oss siviliserte nordmenn, men såklart viste den at der fantes noen veldig få med avvikende meninger.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du får slike ideer, men ikke at du legger dem frem på et politisk forum. Å stue «fredelige» ekstremister bort og skjerme dem fra all sivilasjon, tror jeg vil forverre holdningene til de aktuelle personene drastisk, men poenget er først og fremst at dine ideer i praksis antakelig ville påvirket den muslimske verdens holdninger betydelig i retning av dem ekstremistene i videoen viste. Å holde «fienden» fanget for å ha brukt ytringsfriheten mot en selv er et ganske godt utgangspunkt for krig.

Jeg tror galningene trenger noe helt annet enn det du foreslår.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

6724579[/snapback]

Sier dette deg noe?

6733012[/snapback]

Hvilken kristne ?

6733315[/snapback]

Amerikanere. God bless America.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...