Gå til innhold

Diskriminering av mennesker

Anbefalte innlegg

Bør vi forsvare kristne som truer med bomber og voldtekt?

6724579[/snapback]

Hvilken kristne ?

6724588[/snapback]

Umulig at folk som kaller seg kristne kan gjøre noe galt. Hvordan i alle dager kan man få seg til å si noe slikt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

The LRA have been accused of widespread human rights violations, including mutilation, torture, rape, the abduction of civilians, the use of child soldiers and a number of massacres.

Ekstremister er skumle. Det er definitivt ille at muslimske terrorister (eller fundamentalister eller islamister eller hva man nå skal kalle dem) ser ut til å ha gode kår for tiden.

Hvem som har skylden er selvfølgelig personen(e) som begår ugjerningen. Like fullt er de som reagerer også ansvarlige hvis måten de reagerer på gjør vondt verre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt å se hvor mange som ikke vet forskjellen mellom ekstremister og "vanlige" muslimer. Er det rart at muslimer føler seg diskriminert?

6725020[/snapback]

Har du tenkt på at muslimer diskriminerer også ?

6725051[/snapback]

Muslimer, eller personer? Du kan ikke beskylde hver enkelt muslim for å være terrorist eller at de diskriminerer. Men du sier jo muslimer, et ord som omfatter ALLE muslimer.

Lenke til kommentar
Morsomt å se hvor mange som ikke vet forskjellen mellom ekstremister og "vanlige" muslimer. Er det rart at muslimer føler seg diskriminert?

6725020[/snapback]

Har du tenkt på at muslimer diskriminerer også ?

6725051[/snapback]

Muslimer, eller personer? Du kan ikke beskylde hver enkelt muslim for å være terrorist eller at de diskriminerer. Men du sier jo muslimer, et ord som omfatter ALLE muslimer.

6725072[/snapback]

Her snakker vi om muslimer som truer med terror. De er videofilmet og vi kan dermed diskutere et helt konkret eksempel. Hvorfor nekter du å forstå topicen og blander inn kristne og annet piss.

Lenke til kommentar

Tråden handler om muslimer som blir diskriminert.

Hvis du ikke vil høre snakk om at kristne eller andre hvite, untatt muslimer, er terrorister, så er det bare så stenge ørene.

Så vidt jeg ser blir muslimer diskriminert her og nå, og ordet blir bare mer og mer negativt ladet.

Lenke til kommentar
Med tanke på muslimer,vi hadde handlet på samme måte som dem viss vi hadde havnet i samme situasjon....

6723935[/snapback]

Snakk for deg selv.

6724319[/snapback]

OK da,JBLACK hadde takklet det myyyyyeee betre enn alle muslimer pga han er så mye meir sofistikert enn alle andre.

JBlack hadde gått på fin skole dr nede,og kanskje lært litt matte mens en selvmordsbomber hadde kjørt roligt forbi mens han hilset til jblack.

Jblack hadde og selfølgeligt vært så sofistikert at han hadde lært muslimer at religionen dr nede er syk,og mens aalllle andre blir hjernevasket av religion og diktatorer,så hadde jblack

laget en egen lokal avis som viser folket hva som er riktigt.

Jblack hadde og selfølgeligt gått på høyskole pga avisen gikk så bra at han hadde råd til en høyere utdannelse og tjent seg rik mens folket hyllet han,mens han og han's 4koner hadde levt lykkelig resten av livet. :D;)

DIGGER en fortelling med fin slutt.... :)

Endret av terhi
Lenke til kommentar

Ikke derfor eg angriper han... :)

Men vi hadde reagert på samme måte viss vi hadde blitt utsatt for det samme som disse selvmordbomberene har blitt utsatt for.Feks løgner hjernevasking.

Slike folk trur faktisk det er dn eneste måten å få fram en sak på pga det,blir litt provosert når han skriver det på en slik måte som han gjorde pga det virker som han er betre enn andre.

Ivertfall det eg fikk inntrykket av....

Og det var meir ment som en spøk da. :)

Endret av terhi
Lenke til kommentar

Religion er et verktøy for maktsyke folk,og det er sygt at religion skal styre verden slik som det gjør.

Men hadde religion blitt brukt på dn måten som det sikkert er beregnet for så kunne verden blitt en betre plass å bu.Og det finnes religioner som faktisk er gode,eller for å si det på en annen måte(Ikke dømmer folk)

Lenke til kommentar

Islam er faktisk en av de "gode" religionene. Egentlig så har alle religioner noe godt ment med seg, tror jeg.

Men enig i noe at religion ikke skulle ha eksistert :) Men jeg er ikke sikker på om noen der oppe følger med på oss eller ikke.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Ingen bør forsvare muslimer som truer med bomber og voldtekt.

Det blir det samme som å unnskylde drapsmenn at de hadde en "tøff" barndom eller annet piss.

6724569[/snapback]

lol, du får prisen for dagens minst sosiale og omtenksomme forumbruker!

6725715[/snapback]

Sorry, men jeg ble provosert av videoen.

Dessuten har jeg på følelse av at de som snakker varmt og integrering ikke har følt på kroppen hvordan dette fungerer i praksis. Da blir hele diskusjonen overflatisk og kardemommeby-aktig.

Lenke til kommentar

6725020[/snapback]

lol, de tror alle muslimer innerst inne har et kall om å sprenge seg selv, for det ligger i dems kultur^^

Det finnes noen ekstremister ja, men det er nok ikke så mange andre en krekar i norge (han er egentlig bare litt dum tror jeg...)

stå på, ArmenMinAU, bra vi har noen fornuftige jer på forumet!

Lenke til kommentar
Ingen bør forsvare muslimer som truer med bomber og voldtekt.

Det blir det samme som å unnskylde drapsmenn at de hadde en "tøff" barndom eller annet piss.

6724569[/snapback]

lol, du får prisen for dagens minst sosiale og omtenksomme forumbruker!

6725715[/snapback]

Sorry, men jeg ble provosert av videoen.

Dessuten har jeg på følelse av at de som snakker varmt og integrering ikke har følt på kroppen hvordan dette fungerer i praksis. Da blir hele diskusjonen overflatisk og kardemommeby-aktig.

6725763[/snapback]

hm, trodde ikke at den posten kom med...

Så du sympaterer ikke med folk som ble volltatt som unge fordi han hadde en pedo unkel, og begynte med rusmidler og derfor må stjele kunsten til en rik frue på oslos beste vestkant?

Og hvis du tror at alle muslimer prøver å sprenge vesten i fillebiter så burde du oppsøke en sykolog eller no..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...