McBitch Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i proteinpulver uten smak, eller eventuelt noe som smaker godt? Kjøpte nøytralt proteinpulver på ej-shop, altså uten smak, men smakte dritt. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Proteinfabrikken har også med nøytral, men av min erfaring så er det ingen som er smaksløse. Jeg har testet en god del, og kommet frem til at Norwhey er den beste for meg. Den smaker godt, i motsetning til det meste andre. Både jordbær og sjokolade smaken er veldig gode. Sjokoladen smaker som oboy, dette er faktisk den eneste sjokolade smaken jeg liker. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Proteiner er vel egentlig ikke godt.. Men du kan fint venne deg til alt.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vil du ha noe som er godt kan jeg trygt anbefale Whey Tech banansmak fra Proteinfabrikken, den er helt nam. Men jeg tror også vaniljesmaken er god, jeg har ikke prøvd den, men jeg kan forestille meg den, og tror den kan være verdt et forsøk. Ellers så har jeg prøvd Whey Protein Isolate med Fruktpunch, den var også god, men skummet endel, og det likte jeg ikke. Skum er noe forbaska dritt så jeg bytta til whey tech (som ikke skummer). Men det er sant, proteinfabrikken har en nøytral smak "Whey Tech Nøytral" og den har jeg smakt. Skikkelig uggent, men jeg klarte å drikke det ihvertfall. Gikk greit det. Og så slipper du ekstra karbohydrater, ekstra tilsetninger som aspartam og diverse i den nøytrale, så den er sunnere. Men merk dog at mange med smak også er aspartamfri, men ikke alle. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Whey Tech banansmak synes jeg ikke er noe god. Og vaniljesmaken synes jeg er kvalmende, bare jeg lukter på den får jeg frysninger. Men dette er jo min smak. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 At det skal være så vanskelig Vet dere om det er mulig å få tilsendt prøvesmakninger på proteinpulver fra forskjellige leveradører? Er ikke så fristende å kjøpe i store mengder, gjort det før og de blir bare stående. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ja det er mange som sender smaksprøver. Send en mail;) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 min sjokolade smak protein pulver smaker kjempe godt.. blander det med melk. smaker som nesquick Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 min sjokolade smak protein pulver smaker kjempe godt.. blander det med melk. smaker som nesquick 6748348[/snapback] Og hvilken er det? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 beste jeg har vært borti er "multipower".. i dag finnes det kansje for mange sorter hvor 90% av dem smaker pyton. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg vil anbefalle norkost.no hvis du skal betille fra nettet, meget god service. Liker best micro whey skjokko fra reflex. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 det finnes mange gode smaker som jordbær,skjokolade,skogsbær,vanilje,appelsin disse finner du de fleste stedene Lenke til kommentar
TorMedHammeren Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Gammel tråd,men det har skjedd litt siden da. Det finnes utallige proteinpulver uten smak. De fleste store nettbutikker har sine merker. Det man bør se på er proteininnhold, pris og proteinkilde. Komplett guide (oppdatert 2022) finner man her: https://styrketrening.com/proteinpulver-uten-smak/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå