Gå til innhold

Hva skal jeg velge??


geokri

Anbefalte innlegg

har et luksusproblem.

Jeg får velge meg ut ny(e) maskin(er) på jobb.

Skal bytte ut Evo n600c en min.

 

Alternativ 1.

Compaq Evo N800c, med P4m-1,8, 1024mb ram, 60gb hd, 64mb radeon 7500. 15" skjerm med 1600x1200!

 

alternativ 2.

Hp Xe4 maskin, med p4m. 1,7, 256 mb ram, 30gb hd og 32 mb radeon. + en stasjonær med p4. 2,53 ghz, 512 ram , 60gb hd, geforce 4 ti4200 med en philips 180 18" lcd skjerm??

 

er jævlig usikker på hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om alternativ 1 er veldig frisk maskin ville jeg valgt alternativ 2. Tenk hvilken fordel det kan være med både laptop og stasjonær pc.

Men det er jo et vanskelig valg.

 

Hvis du egentlig ikke har bruk for stasjonær pc, så tror jeg alternativ 1 hadde vært det beste. Compaq sine laptoper er etter min mening mest behagelige å bruke.

Lenke til kommentar

som sagt et vanskelig valg, jeg har en stasjonær, men den begynner å bli gammel. Men den er lite i bruk, jeg har jo liksom bare bruk for en maskin, + at kjerringa trenger noe av og til til å surfe, men det holder den stasjonære jeg har nå.

Jeg kan jo bruke bare 512 ram i evoen, da har jeg 2500 til evnt innebyd trådløskort og sekk..

 

men jeg har alltid drømt om å ha 1Gb ram!

 

:smile:

Lenke til kommentar

er skrifta veldig lita??

har lest i dell tester at de fleste synes 1600x1200 blir for smått??? jeg bruker jo i dag 1400x1050 på en fjortentommer, så jeg kan egentlig ikke tenkte meg at det blir så stor forskjell.

 

har du 1gb ram?? er det noe vits med det? eller er det bedre å bruke penga på anna morsomt xtrautstyr??

Lenke til kommentar

Det var litt rart med så høy oppløsning med en gang. gikk rett fra 1024 til 1600... Men jeg vente meg til det ganske snart og nå er det bare digg å ha så god plass på skrivebordet.

 

Jeg har "bare" 512 MB ram og syns det holder foreløpig.. maskinen var dyr nok, om jeg ikke i tilegg skal ut med seks tusen til for 512 MB til :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...