Pysj Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 I følge en britisk avis er Afghanistan verdens farligste land å bo i hvis du eier en mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Så, man blir drept for å prate med utlendinger, ikke så veldig overraskende, men særs brutalt da... Lenke til kommentar
_-MeXuS-_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Altså enda en grunn til å ikke reise til Afghanistan, begynner å bli mange nå Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Så vil det si at de dreper alle turister (utlendinger)? Jeg har i hvert fall ikke hørt om noen som har blitt drept enda. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ha ha? Dei gløymte jo å nemna at det er akkurat på grensa til Pakistan der det gamle talibanstyret har sine samla restene av "makta" si faktisk er den einaste plassen i Afghanistan dei er utbredt? Eg rekne jo også med at det er litt farligare i Oslo sentrum kl 0100 på ein laurdagskveld enn Toten kl 0300 på ein søndag. Akkurat som det er trygt å ringa med mobiltelefon i Kabul til alle tider Kven som reise til Afghanistan som aktivt oppsøke områder dei fleste ville karakterisera som utrygge? Eg skal på ingan måte rettferdigjera at Talibankrigerar verke "litt" paranoide. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Pedantisk som jeg er, må jeg nesten påpeke at «ifølge» ikke skrives «i følge». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg