Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det kommer da aldri til å bli laget en Steam-klient til Linux. Hvorfor skulle Valve gidde å gjøre det? Alle spill-entusiaster har jo valgt Windows for lenge siden. De som velger Linux er ikke så interessert i spill, og da ikke noe å satse på for Valve. Men, etter mine erfaringer med OpenGL og Ubuntu i seg selv, sier jeg "ja takk" til en slik ordning.. Selv om det aldri vil komme.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tviler sterkt på at valve kjem med ein gnu/linux klient siden: 1. Hl2 er directX 2. steam som den er i dag avhenger av diverse MS only ting, slik som IE Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Tviler sterkt på at valve kjem med ein gnu/linux klient siden: 1. Hl2 er directX 2. steam som den er i dag avhenger av diverse MS only ting, slik som IE 7323955[/snapback] sikker på at steam avhenger så mye av IE? Alt i steam fungerer hos (i wine) uten at jeg måtte sette opp IE. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tviler sterkt på at valve kjem med ein gnu/linux klient siden: 1. Hl2 er directX 2. steam som den er i dag avhenger av diverse MS only ting, slik som IE 7323955[/snapback] sikker på at steam avhenger så mye av IE? Alt i steam fungerer hos (i wine) uten at jeg måtte sette opp IE. 7324047[/snapback] Ja, hvorfor skulle Steam være avhengig av IE? Har nå selv slettet IE, og spilt CS som aldri før med FF.. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 CrossOver Linux har ett eget valg for Steam. Kunne tenkt meg at spill hadde blitt virituelle maskiner. Da kunne spillutvikleren laget ett spill for alle OS og konsoller. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tviler sterkt på at valve kjem med ein gnu/linux klient siden: 1. Hl2 er directX 2. steam som den er i dag avhenger av diverse MS only ting, slik som IE 7323955[/snapback] sikker på at steam avhenger så mye av IE? Alt i steam fungerer hos (i wine) uten at jeg måtte sette opp IE. 7324047[/snapback] Ja, hvorfor skulle Steam være avhengig av IE? Har nå selv slettet IE, og spilt CS som aldri før med FF.. 7324075[/snapback] Er det i det hele tatt mulig å slette IE fra Windows? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Tviler sterkt på at valve kjem med ein gnu/linux klient siden: 1. Hl2 er directX 2. steam som den er i dag avhenger av diverse MS only ting, slik som IE 7323955[/snapback] sikker på at steam avhenger så mye av IE? Alt i steam fungerer hos (i wine) uten at jeg måtte sette opp IE. 7324047[/snapback] Ja, hvorfor skulle Steam være avhengig av IE? Har nå selv slettet IE, og spilt CS som aldri før med FF.. 7324075[/snapback] Er det i det hele tatt mulig å slette IE fra Windows? 7324787[/snapback] Snakker vi i det hele tatt Windows? Lagt til: Dette er kategorien for deg.. Endret 20. november 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Snakker vi i det hele tatt Windows?Lagt til: Dette er kategorien for deg.. 7324896[/snapback] Hvordan skulle jeg lukte at du snakket om Steam i Wine? Du sa du hadde slettet IE, og jeg ressonerte meg fram til at du snakket om Steam på Windows. Men for all del Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Snakker vi i det hele tatt Windows?Lagt til: Dette er kategorien for deg.. 7324896[/snapback] Hvordan skulle jeg lukte at du snakket om Steam i Wine? Du sa du hadde slettet IE, og jeg ressonerte meg fram til at du snakket om Steam på Windows. Men for all del 7324987[/snapback] Slettet IE var vel egentlig et tegn på Linux.. Og siden vi er i den kategorien så.. Men, for all del, det er lov å ta feil også.. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Steam kommer til Linux samtidig som DirectX. Opengl kan beklageligvis ikke konkurrere med directx. Jeg holder ikke pusten. Endret 20. november 2006 av phatscum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå