m0g1e Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er en lang jobb å få flyttet skjermkortet mitt om det er mulig. Derfor lurer jeg kort på om jeg kan bruke den andre PCIx16 porten på DFI SLI kortet mitt istedet for den øverste. Har ei chipsetvifte som skal UT! takk! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ja. du mister LITT ytelse men ikke mye Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) ja. du mister LITT ytelse men ikke mye 6722950[/snapback] litt ytelse? du har vel ikke noe lenker som jeg kan lese om dette vel? Flott å vite hva det går ut på. edit: Det er vel ikke med tanke på "avstanden" imellom cpu og gpu som er tingen? Endret 22. august 2006 av nollie Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Miste ytelese tror jeg ikke du kommer til å gjøre på Pci-ex port 2. Det er jo 16x på begge så det skal ikke være noe grunn til det. Prøv og se, det skader jo ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå