cbs77 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva og hvordan brukes koffert i XP? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva og hvordan brukes koffert i XP? 6722834[/snapback] Lurte på dette selv, plutselig dukket Koofert opp i mine dokumenter :S Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ja, det lurer flere på tror jeg..men jeg er ikke sikker...tror det funger likt som en vanlig mappe---> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 The Briefcase feature in Windows XP helps you keep your files updated by automatically synchronizing multiple copies of individual files. In other words, Briefcase keeps track of the relationship between files on two or more computers. For example, if you use a desktop computer at the office, and you use a portable computer when you are on the road, Briefcase synchronizes and updates the files on your desktop computer to the modified versions when you reconnect your portable computer to the desktop computer. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;307885 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Da lærte jeg noe nytt i dag også, har egentlig lurt på dette selv... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ganske praktisk. Bruker koffert mellom laptop og stasjonær for å ha en kopi av alle dokumentene på begge pcene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå