Cowboystrekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Søstra til en god venn av meg vil ha seg bærbar til høsten og kompisen spurte meg om råd. Den skal brukes til internett og høre på musikk, og se film, skrive på, altså ingen spillmaskin. Jeg ville i utgangspunktet anbefale aceren på elprice, men så den var tatt ut av produksjon. Har sålangt anbefalt henne å se på inspiron 1300: med onlinetilbud (på flere tilbud fra dell så jeg greier ikke linke dit) får hun den for 5490,- med 1,7 pentium M, 512 minne, 60 gb hdd, dvd-brenner og trådløst nett. Vil i tillegg anbefale henne største batteri når hun prater med selgeren. Spørsmålene mine er: noen som har erfaringer med denne modellen? Noe negativt/positivt som bør nevnes? Noen som har alternative tilbud å komme med på tilsvarende pcer? Jeg vil primært anbefale henne pentium M (evt celeron M om andre specs er bra) pga støy og batteri, helst ikke sempron. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ingen som har bedre forslag eller erfaringer med maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå