SirAnderz Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg vil lage en rhebous.. Er her noen som har laget dette og har en komplett bestillings liste . ordre nr osv . fra elfa.no ( viss dere har bestilt fra andre så skriv det og ) Har spørt før og spør igjen :smile: mvh SirAnderz Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Det er en slik i oc.no sitt arkiv. Den er ca 6-10 mnd gammel tror jeg. Edit: Fete tittel _________________ Hail the admins or feel their wrath strike down upon you, humble slave! §3: Vær saklig og høflig for **** [ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-10-24 18:04 ] Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 fann ikke noe der nei.. mvh SirAnderz Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: SirAnderz skrev (2002-10-24 18:27):fann ikke noe der nei.. Her! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja, Men er det vanskelig og lage kretskort osv ? Hva trenger jeg for og lage det ? mvh SirAnderz Lenke til kommentar
hce Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: SirAnderz skrev (2002-10-24 21:17):Ja, Men er det vanskelig og lage kretskort osv ? Hva trenger jeg for og lage det ?mvh SirAnderz Hmmm... du trenger printkort, UV lys og syrebad :smile: Enkleste er vel å bruke kontakter til dette. I Trondheim er det mulig å bruke NTNU kontakter for å få verkstedet til elektro/kybernetikk studenter til å etse kort til deg. Da trenger du bare en transperent med realsize av kretskortet du vil ha etset. I andre byer aner jeg ikke. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 hvor får jeg tak i printkort og uvlyst og det andre til billig penge ? Lenke til kommentar
hce Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: SirAnderz skrev (2002-10-25 19:42):hvor får jeg tak i printkort og uvlyst og det andre til billig penge ? Aner ikke... Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Alle videregående skoler med elektro eller elektronikk linje har utstyr for å etse kretskort. De har også printkort så du kan sikkert kjøpe av dem. Bare ta med transparenten til skolen og hør, så hjelper de deg helt sikkert med det. Jeg går selv på VK1 elektronikk og etser støtt og stadig kretskort for meg selv! :smile: Hvor bor du, hvis du bor i nærheten så kan jeg sikkert hjelpe deg! :wink: Mvh Fredrik Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 de har "komplette" kretskort sett på clas olson. med syre og the works! der har dem ogå test kort med ferdige hull og rette kretskortbaner, bare å lodde sammen banene med ledning og kutte der det skal kuttes... ser ikke like profft ut, men MYE enklere.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 nå har jeg fått en venn til og kansje lage et kretskort , kan noen si hva jeg skal si at han skal gjøre , skal vise han den tegninga som er på nordichardware sida til potmeterene .. mvh SirAnderz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå