Joachim_F Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Atari har røpet innholdet i en samlerutgave av Gothic III, samtidig som tyske PC Action har mer info om dette etterlengtede rollespillet. Les mer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kommer denne på release datoen blir det nok den på meg. Full av snax den pakken der. (Får håpe jeg har råd til noe som helst etter oppgradering av pcen ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen spillanmeldere som har testet combat? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Combat var ikke helt i boks ennå iflg.......Gamespy tror jeg det var. Jeg tenker at hvis combat er som i G2 er jeg fornøyd. For jeg skal ikke ha samlerutgaven......neeeeeeeida. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Combat var ikke helt i boks ennå iflg.......Gamespy tror jeg det var. Jeg tenker at hvis combat er som i G2 er jeg fornøyd. For jeg skal ikke ha samlerutgaven......neeeeeeeida. 6724666[/snapback] Hehe. Er combat-systemet som i G2 kommer jeg nok til å knekke DVDen i biter. Håper på en god alternativ-versjon vi kan enable i Options iallefall Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Jeg har allerede bestilt CE av spillet, lenge før jeg fikk vite denne informasjonen (gjør det av prinsipp, samme hva innholdet er). Informasjonen varmer mildt sagt mitt hjerte. Amuletten skal jeg sannelig gå med til daglig, samme hvor nerdete det måtte være. Soundtrack-plata kommer til å bli ødelagt etter en måned, da jeg sannsynligvis vil spille den om og om igjen i all evighet. Kartet og boka.. åååhh, alt sammen! Endret 22. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har allerede bestilt CE av spillet, lenge før jeg fikk vite denne informasjonen (gjør det av prinsipp, samme hva innholdet er). Informasjonen varmer mildt sagt mitt hjerte. Amuletten skal jeg sannelig gå med til daglig, samme hvor nerdete det måtte være. Soundtrack-plata kommer til å bli ødelagt etter en måned, da jeg sannsynligvis vil spille den om og om igjen i all evighet. Kartet og boka.. åååhh, alt sammen! 6725036[/snapback] som en av dem som gikk med lotr ring i kjede som jeg hadde fått i lotr kø, bøyer jeg hode i respekt Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Får man lage sin egen karakter i spillet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Enkelt og greit: Nei. Man er fortsatt den navnløse helten fra de tidligere spillene. Noe annet ville vært både dumt, upassende, og trist. EDIT: Jeg har allerede bestilt CE av spillet, lenge før jeg fikk vite denne informasjonen (gjør det av prinsipp, samme hva innholdet er). Informasjonen varmer mildt sagt mitt hjerte. Amuletten skal jeg sannelig gå med til daglig, samme hvor nerdete det måtte være. Soundtrack-plata kommer til å bli ødelagt etter en måned, da jeg sannsynligvis vil spille den om og om igjen i all evighet. Kartet og boka.. åååhh, alt sammen! 6725036[/snapback] som en av dem som gikk med lotr ring i kjede som jeg hadde fått i lotr kø, bøyer jeg hode i respekt 6725154[/snapback] Jeg må være ærlig å innrømme at innlegget ditt var ekstremt klussete skrevet. Likevel, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg synes det er mer nerdete, og kanskje også mye mer spesielt, å gå rundt med Gothic-amuletten enn å gå med en LotR-ring i kjede. LotR vet ALLE hva er nå, så de fleste kan lett skaffe seg en slik ring. Da blir det ikke det samme. Gothic er fortsatt litt "ukjent", så det blir mye finere å gå med amuletten, synes jeg. Endret 22. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
arlion Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 noen som tilfeldigvis ahr en link til hvor man kan få kjøpt collector/limited edition? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 CDON.com selger den i allefall for en grei pris. Etter hvert får vel sikkert Gamzone inn CE-versjonen også - sikkert til en lavere pris (og de er mer til å stole på når det gjelder å levere varene så man får dem ved release). Lenke til kommentar
arlion Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 takk skal du ha :-) får vel vente på gamezone...dårlig erfaring med cdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg