Xperia X10 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Passer bZerk 500W med Gigabyte GA-965P-DS3? Tenker da på tilkoblingene og kontaktene... https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=33336 Lurer altså på om strømforsyningen passer til hovedkortet? Så et sted at det måtte være 1x8 pin eller noe sånt ? Noen flinke som vet? Trenger svar kjapt. PSU'n kjøper jeg brukt... Og så lurer jeg på om 500 W er nok (noe jeg tar for gitt) for denne pc'n. Har et 7800 GTX 256 mb skjermkort som jeg klokker ganske høyt. Conroe'n kommer jeg også til å klokke. Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser ut som det ikke går. Det står ATX 24 pin på hovedkortet og ATX 20 pin på PSU. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Men det følger med en adapter. "24-pins hovedkortkontakt med avtagbar 4-pins del" står det på microplex.no. Men så leste jeg noe med at det fungerte dårlig?? Endret 22. august 2006 av magenuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå