TheBlackSheep Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser du en haug med sauer eller "Image Hosted By TRIPOD" ? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Image Hosted By Tripod Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Image hosted by TRIPOD Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Sauer i forskjellige farger... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Image Hosted By Tripod 6722524[/snapback] Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Hvorfor er det forskjellig? Har vel ikke noe med FF og IE å gjøre? Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Image hosted by TRIPOD 6722525[/snapback] Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Ok....skal prøve å laste det opp fra en annen side....(må ha det bilde) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Trenger bare å slå av referrer logging. Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Trenger bare å slå av referrer logging. 6722637[/snapback] Hva er det? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 I see colored sheeps... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Likte avataren din jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Image hosted by TRIPOD 6722525[/snapback] 6722578[/snapback] Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser bare tripod.. bruker opera Lenke til kommentar
askil8 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tips: Ikke bruk Tripod. Hvis du ikke har tilgang til en server, så bruk www.imageshack.us "Avatarbildet" skrives for øvrig i ett ord, eller med bindestrek (valgfritt). Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg ser en haug med sauer. Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over wink.gif Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg ser en haug med sauer. Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over wink.gif 6723593[/snapback] Bruker norsk Opera 9, og fant det ikke..? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Image hosted by TRIPOD 6722525[/snapback] 6722578[/snapback] 6723337[/snapback] Bruker FF, prøv å skru av referrer logging. Endret 22. august 2006 av Bl33der Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg ser en haug med sauer. Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over wink.gif 6723593[/snapback] Bruker norsk Opera 9, og fant det ikke..? 6723602[/snapback] Bruker Opera9 og fant det heller ikke, MEN lette i 2 sek og fant det under Network i Preferences Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg