Xon Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jeg har oppdatert driverne men det hjalp ikke. oppsett: Hiper Type-R 580W, X2 3800+, Asus A8N og Gainward GeForce 7800GT. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg vet bare at dette spillet inneholder en litt artig copy protection, så det kan jo være at spillet ditt er en piratkopi. Det første som skjer er at alle prisene i spillet stiger noe helt sinnsykt. Deretter begynner kartfunksjonen å "riste" slik at det nesten er umulig å få valgt destinasjoner. Det er visst masse annet også. Full screen blur er noe som enkelte har problemer med, noe det ser ut som du også har. Edit: Fant et utdrag om kopibeskyttelsen symptoms are: 1. Gfx color corruption over time including acid trip colors and image blurring (no joke really ) 2. missile buying causes division by zero crash 3. All upgrades cost 0 credit thus making it quite uninteresting to hunt for credits at all 4. Hyperjump Nav map jitters 5. Problems to continue the storyline at certain spots. Så her er løsningen på problemet ditt: Kjøp spillet! Endret 27. august 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Haha, dritkult med en slik beskyttelse! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvis spillet _ikke_ er piratkopiert, så kan du jo f.eks. ta å laste ned siste patch. Tror det var 1.2, eller noe slik. Men den er var beta sist jeg sjekket, så den kan i verstefall gjøre ting verre for deg. Hvis spiller er piratkopiert, så vil jeg råde deg til å kjøpe spillet, så slipper du å plages med alle "bugene". Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Pokker, hvilken fjonball er det som finner på en slik kopibeskyttelse Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tja, folk som vil unngå at sånne som deg laster ned spillet istedenfor å kjøpe det, samtidig som de vil unngå kopibeskyttelser som er til pest og plage for skikkelige folk som kjøper spillene? En ganske fin beskyttelse spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå