Pysj Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Talkmore fjerner operatørlåsen din. Nå vurderer Telenor og Netcom å gå til rettslige skritt mot den lille operatøren. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg skjønner jo hvorfor Telenor og Netcom vil gjøre det. Selv føler jeg at TV-reklamen til Talkmore er ganske på kanten i forhold til opplysningene de gir, selv om jeg vet det står med veldig liten skrift i en farge som ikke synes så godt på det siste skjermbildet. Og jeg ser forøvrig heller ikke hvorfor man skal føle seg lurt hvis man har kjøpt en subsisidiert telefon, man vet jo hva man gjør, vet man ikke? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Han mener at Talkmore får det hele til å virke svært enkelt, som om det å fjerne operatørlåsen er uten konsekvenser. Altså. Det å fjerne operatørlåsen er jo fritt for konsekvenser. Det er først når du skal ha et annet abonnement at du får trøbbel. Porter du nummeret, er det kontraktbrudd. Skaffer du et nytt nummer, må du fremdeles betale det gamle abonnementet ut bindingstida. Hvis folk går på dette og tror de slipper unda bindingstid, er de jo ganske kørka... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvis folk går på dette og tror de slipper unda bindingstid, er de jo ganske kørka... 6723427[/snapback] Enig der. Selv om du fjerner sperra i telefonen har du jo fortsatt en kontrakt med Telenor/Netcom eller hvem det måtte være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 "– Skal du ta i bruk mobilen hos en annen operatør, må du flytte nummeret og da får jo vi meldingen." -Og Telenor påstår Talkmore er villedende?! En må jo ikke flytte/portere nummeret når man bytter operatør... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Akkurat som man ikke må bytte operatør bare fordi man fjerner operatørlåsen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg