Cowboystrekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Lurer på om noen her har erfaringer med HS-20 headsettet fra nokia? Ser de går for helt ned mot 150 inkludert frakt på ebay. Kan du søke opp ny radokanal? Eller bare velge mellom forhåndslagrede? En jeg pratet med sa du kunne gjøre det ved å trykke på call-knappen, hva skjer når du bruker radio og trykke på frem-tilbake da? Skifter den mellom forhåndslagrede kanaler? Hvordan er lyden på medfølgende øreplugger? Særlig bedre enn det som følger med N73? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Flott headsett dette eller ihvertfall fjernkontrollen (AD-41) Du kan ikke søke opp en ny radiokanal, men du kan bla igjennom de du allerede har forhåndslaget med neste/forige sang knappen. Call-knappen gjør akkurat det samme som neste sang knappen. Lyden på det medfølgende settet er... elendig bruk ditt eget headsett i steden. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Ok, takker for svar Håper nokia legger til mulighet for å søke opp kanal i senere FW, siden det ikke er RDS og jeg stadig må bytte kanal når jeg reiser. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kjøpte min fra mytrendyphone.no. Headsettet fungere bra. Fjernkontrollen er mye bedre enn den originale! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Men jeg greier ikke å starte sangene igjen etter å ha satt på pause\stoppet musikken via adapteren. Gjelder når jeg har på tastelås eller musikkspilleren er minimert. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Men jeg greier ikke å starte sangene igjen etter å ha satt på pause\stoppet musikken via adapteren. Gjelder når jeg har på tastelås eller musikkspilleren er minimert. 7020613[/snapback] Jeg har det samme problemet. Har ikke sotte meg sikkelig inn i problemet. Skal prøve ut etterhvert. Jeg bruker foresten ikke å sette på tastelås når jeg legger mobilen i lomma mens jeg spiller musikk. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror det er FW sin feil. Det rare er at det skjer på nesten alle telefoner. Men jeg har hørt at E60 ikke har dette problemet.... Det er bare noe jeg har hørt da, vet ikke om det stemmer. Er enig i at det er litt irriterende. Men jeg har prøvd å venne meg selv til å skru ned volumet isteden for å trykke på pause. Det hjelper jo litt da. Men håper de fikser det i kommende FW. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, virker som om funksjonen ikke er koblet riktig til tlfen, for det kommer et pip, men så skjer det ikke noe. Håper virkelig det ordner seg i ny FW ja Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nå har jeg testet det medfølgende headsettet fra nokia mot testvinneren fra lyd og bilde: sony ex71sl, og må konkludere med at nokia-headsettet er noe stort søppel. Om dere vil ha en skikkelig musikkopplevelse så kjøp sony ex71sl om dere vil ha plugger, eller koss porta pro om dere vil ha øretelefoner, begge fåes for under 300,- virkelig verdig investering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå