amplizz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg skal ha en ny mobil, hvilke av desse kan dere anbefale? P990i har jo alltid vært drømmen, men qwerty tastaturet er visst ikke så mye å skryte av, og da kommer no N93 inn i bildet, til nesten samme pris. Telefonen blir brukt mest til meldinger, kalender, e-post, helst gjennom exchange, web osv. Men det jeg lurer mest på et forksjellen på OS. N93 har Symbian Series 60 3rd Edition, P990i har Symbian OS v9.1, UIQ 3.0 Hvilken av desse er best? Trenger et som er utbredt og bra på å utbygge videre, Series 60 er litt raskere, men det er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har begge... N93 har hovedfokus på makera og video. Du nevner ikke dette i hva som er viktig for deg. Ville valgt P990i da Lenke til kommentar
amplizz Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 selv om denne ikke har EDGE, og tastaturet ikke er så bra? Er det brukbart forresten? Jeg har aldri prøvd det.. Greit nok å kunne ta bilder, men absolutt ikke hovedfokus. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Den har ikke EDGE men 3G! Tastaturet er bra og mye bedre en mange andre QWERTY tastatur.... Kameraet er bra men N93 er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå