Qwseyvnd Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei folkens! Jeg har en problem... Har en bærbar pc, Asus M6VA, lcd oppløsing opptil 1680x1050. når jeg trykker oppstartknappen, vises asus screen, men egentlig svart farge med hvit bokstaver, men den tegner sterkt grønn, samme med hvitt så tegner den rosa. Og de flimrer.... Plager meg sterkt, som om den dør snart. Haster, fordi må ha fikset fortest til skole. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei folkens! Jeg har en problem... Har en bærbar pc, Asus M6VA, lcd oppløsing opptil 1680x1050. når jeg trykker oppstartknappen, vises asus screen, men egentlig svart farge med hvit bokstaver, men den tegner sterkt grønn, samme med hvitt så tegner den rosa. Og de flimrer.... Plager meg sterkt, som om den dør snart. Haster, fordi må ha fikset fortest til skole. 6721857[/snapback] Det høres ut som kabelen mellom hovedkort/skjermkort og selve skjermen er løs eller defekt. Tror det beste er å ta kontakt med butikken du kjøpte PCen i, eller Asus selv hvis du fremdeles har garanti og få det fikset Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Tusen takk... kabel mellom hovedkort og skjermen var løs, nå er alt som før. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tusen takk... kabel mellom hovedkort og skjermen var løs, nå er alt som før. 6722045[/snapback] bra du fikk fikset det da Fikset du det selv? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 regner med han fikk fikset det selv, med tanke på tidsrommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå