Gå til innhold

Hvordan slå av Moonscape protection?

Estra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er slike som deg Moonscape skal forkjempe!

Moonscape ligger i bunnen av harddisken (boot-sector) og Windows blir installert oppå dette igjen. Ganske feilsikkert altså. Derfor må du enten ha administratorpassord eller formatere harddisken og legge inn egen Windows.

Hvis dette faktisk er nødvendige programmer, så tar du rett og slett kontakt med administrator og hører hva han har å si om det. Det er faktisk en grunn til at systemet er laget sånn.

:)

Lenke til kommentar

skiiiitprogram.. får ikke spillt WOW på skolen.. det ligger wow der.. men får ikke lasta ned patchen på den ene maskina.. og jeg får heller ikke sett på film.. fordi jeg må laste ned et program... xD

moonscape suxx

Lenke til kommentar
skiiiitprogram.. får ikke spillt WOW på skolen.. det ligger wow der.. men får ikke lasta ned patchen på den ene maskina.. og jeg får heller ikke sett på film.. fordi jeg må laste ned et program... xD

moonscape suxx

6722722[/snapback]

Hvorfor ikke snakke med administrator hvis det er så viktig å spille WOW og se på film på skolen?
Lenke til kommentar
Hvorfor skal så sykt mange komme med moralpreiken, i steden for tips til hva som kan gjøres for å få installert?

6723334[/snapback]

Fordi enkelte av oss faktisk har hatt jobber der vi møter idioter som skal installere alt mulig crap på maskinen, forsøke å hacke alle mulige løsninger, får inn virus og spyware osv, osv.. Det er faktisk jævlig irriterende.. ;)

Er det så vanskelig å forstå at slike maskiner ikke er egen eiendom men tilhører skole/arbeidsplass etc. og skal disponeres i henhold til de bruksområder som er relevante i forhold til dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Trådstarter: Hvis du skal spør om noe sånt så er vel heller freakforum.nu stedet. Men uansett, drit i å installere spill da, hvis du får det til. Det suger jo, ikke rart at admin sperrer maskinene slik.

Lenke til kommentar
  WoW skal ikke spilles på skolen, hjemme,på lan eller noen andre plasser

Holder oss til bare skolen vi...for folk kan spille WoW eller hva annet faenskap de vil, når som helst, men bør holde det unna skolen, der det faktisk skjer viktigere ting. Endret av Killerquo
Lenke til kommentar

vi har "spill-timer" 3 ganger i uka.. der vi kan sitte på nettkafeen på skolen å spille wow og BF2.. men så vil ikke admin at vi skal laste ned patcher.. wow ligger der fra før..

Edit: Skriveleif

Endret av Estra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

synd for deg, skaff deg et liv. Seriøst altså! Hvor gammel er du egentlig? Spill-timer på skolen? sykt. og må du ha de patchene så får du gjøre det hjemme. Det er en grunn til at Moonscape ligger der og irriterer.

Lenke til kommentar
vi har "spill-timer" 3 ganger i uka..  der vi kan sitte på nettkafeen på skolen å spille wow og BF2.. men så vil ikke admin at vi skal laste ned patcher..  wow ligger der fra før..

6730223[/snapback]

Hvis han lar dere ha Wow der, men ikke oppdaterer det synes jeg du bør ta en seriøs samtale med han og legge frem gode argumenter og se hva han da sier. Elevrådet kan også brukes.

Bare ikke prøv å gå rundt Moonscape, det fører ikke til noe godt.

Personlig hadde jeg bannlyst all spilling og innført seriøs undervisning i databaser og avansert databruk hvis dere allikvel bruker tre timer i uken på data. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...