Bjarnez Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Når pcen starter skjer det vanlige, initializing ide-drives. så kommer det opp hva som er koblet til ata-porten. her kommer cd-rommen og hden opp, men når jeg går inn i biosen 2sek etterpå vises ikke cd-rommen. jeg har prøvd alle jumperinnstillinger, hovedkortet er et MSI-kort fra ifjor. Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg fant heller ikke cd-rommene (dvd + cdrw) mine p.g.a. at jeg installerte for gammel versjon av Nero..Jeg formaterte og alt ble bra igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 http://home.no.net/enaasen/Pics/jegfinneri...omenhetenem.jpg Se på den derre der. Hvis du har ELby-drivere der eller andre forskjellige program-drivere så ta å reinstallere programmet på nytt så skal problemet være fixet. _________________ My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence Stars in their place, mirror your face I have to find you, I need to seek my Innervision.. [ endret av B|Real den 2002-10-24 20:37 ] Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 jeg har enda ikke installert noe OS. Lenke til kommentar
asle Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 cd romen din vises ikke alltid i bios på eldr hk vet ikke om dei gjør det på alle nye heller bare sett den på auto så skal det gå bra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Bjarnez skrev (2002-10-24 22:51):jeg har enda ikke installert noe OS. Ups...Det ser jeg nå. Beklager :smile: Men...Ta å skjekk jumperene og kablene dine at de sitter som de skal. Bytt gjerne på jumperene på cd-rom enhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå