tolsen2 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei, sitter og spek'er ny PC, men er blank på skjermkort. Ser etter et PCI-e kort med tv-out (ikke hdmi) uten vifte. Ikke spill-pc, vil bruke denne til MediaPortal samt photoshop og videoredigering. Videre har jeg i dag en skjerm med VGA, vurderer å kjøpe en ny med DVI. Er det noen mulighet for å bruke begge samtidig (til og med samtidig med tv-out?) Noen råd? Lenke til kommentar
tolsen2 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Hei, sitter og spek'er ny PC, men er blank på skjermkort. Ser etter et PCI-e kort med tv-out (ikke hdmi) uten vifte. Ikke spill-pc, vil bruke denne til MediaPortal samt photoshop og videoredigering. Videre har jeg i dag en skjerm med VGA, vurderer å kjøpe en ny med DVI. Er det noen mulighet for å bruke begge samtidig (til og med samtidig med tv-out?) Noen råd? 6721715[/snapback] Glem det med hdmi, jeg trenger tilkobling til en ikke-hd-tv. Jeg vet altså ikke hva slags tilkobling en hdtv skal ha, så jeg rotet litt med HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå