Gibos Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvordan kan jeg flashe Asus P5WD2 Premium hovedkort, jeg har ikke diskettstasjon. De fleste andre hk jeg har vært bortig kan man flashe fra windows, men dette er tydeligvis ikke noe option fra asus. Får heller ikke usb diskettstasjon til å virke. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Asus har egen flash utility som fikser flashing fra Windows. Se på driver/nedlastningssidene hos Asus, så finner du det der. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Hva med WinFlash? 6721702[/snapback] Oki, jeg kunne bare ikke finne noe på siden deres. Skal lete litt til, men har noen en link hadde det vært fint Lenke til kommentar
nosto Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) er ikke sikker paa om det ligger paa siden dems.leita selv i gaar uten aa finne.men den ligger paa cd du fikk med hovedkorte Endret 22. august 2006 av nosto Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Hva med WinFlash? 6721702[/snapback] Oki, jeg kunne bare ikke finne noe på siden deres. Skal lete litt til, men har noen en link hadde det vært fint 6721885[/snapback] Kan ta en titt der om jeg finner plata, det er en winflash på asus som jeg fant nå, men det virker som om det kun er for notebook Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Du kan flashe BIOS-en ved å legge en ny BIOS-ROM på en minnepinne/diskett/ekstern disk/harddisk og bruke selve BIOS-menyen for å flashe. Altså flashe BIOS fra BIOS Dette skal gå som smør-i-ost! (Tror jeg har prøvd det selv) Edit: Leste litt fort i svingene. Dette gjelder i hvert fall for P5W DH Deluxe... Ellers har du Asus-update. Denne har jeg hatt problemer med før, så det lønner seg å laste ned BIOS fra nettsiden og legge denne inn med Asus-update etterpå. Endret 22. august 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå