Dr3as Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvor kan jeg finne dette til salgs, har tittet litt rundt på nettbutikker og diverse prissammenlignings-nettsteder men ikke funnet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er fordi den kablete GPSen kun selges i bundle med programvaren, så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Nystul Navigasjon har kablet TomTom GPS til kr. 490,-. Dette er nettbutikken på nettstedet tomtom.no Edit: Gpsbutikken har to demobrukte til salgs som sikkert kan fås billig. (By 200,- for denne ). Endret 23. august 2006 av aiwuser Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ga opp prosjektet mitt og endte opp med en slik holuxsak isteden Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Holux er rett og slett utrolig bra! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Det jeg ser folk har skrevet. Det greie med å ha tomtom på telefonen er at jeg slepper å huske på å ta inn/ut gps av bil osv. Derfor tenkte jeg å fastmontere en slik antenne, får heller bli til at jeg altid tusler rundt med holux'n i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå