Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 eek ! Slutt å klag på at folk gjør ting de har fullt lov til . Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Gratulerer med jobben! Nå som Erling har kommet seg opp og frem her i verden, så kan det kanskje være passende (i en humoristisk ånd) å minne om et mindre heldig øyeblikk også... :!: Endret 22. august 2006 av qwert Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 eek ! Skriv bokmål da .6725555[/snapback] Dette er like tåpelig som om jeg skulle insistert på at du skrev på nynorsk. Målformene er sidestilte, og enhver norsk person har dermed valget om hvilken skriftlig målform han/hun vil benytte. Burde være unødvendig å poengtere dette. -- Hjertelig gratulerer til Erling, forresten. Mine beste lykkeønskninger, men dem gikk jeg vel igrunn ut for at du tok for gitt, gamle ørn. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Håper at Erling fortsatt blir å se på forumet iallefall. Gamer.no får nok et middelmådig problem med å finne noen som kan erstatte han. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Håper at Erling fortsatt blir å se på forumet iallefall. Gamer.no får nok et middelmådig problem med å finne noen som kan erstatte han. 6726921[/snapback] Du fikk med deg at det er over to år siden han sluttet i Gamer.no? Hvis ikke kan du lese de første spørsmålene/svarene i intervjuet på nytt :-) Men ja, når han forlot oss oppstod det raskt et stort tomrom som måtte fylles. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, folkens! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Gratulerer med jobben og håper FC fortsetter å fikse AO slik som de gjør nå. Ser også fram til AoC, må testes når det kommer, men jeg liker sci-fi best Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Grattis med drømmejobben! Er både kult, gøy og STORT at en tidligere Gamer-anmelder har fått en sjefsjobb i Funcom! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hehey, dette betyr at du kan introdusere Satellitt-DVD-avspiler-idéen min til folk som virkelig er i bransjen! Men hysjhysj selvfølgelig, dette skal jeg bli rik på. Og ja, gratulerer. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det er jo kjempebra at man fortsatt kan komme seg opp og frem i Norge på dyktighet og pågangsmot, ikke bare utdannelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg