TST Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Våren 2002 startet han som anmelder på Gamer.no. Nå jobber Erling Ellingsen som produktsjef i Funcom. Les mer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Wow. Erling-gutten har kommet langt. Ønsker han forøvrig lykke til i hva enn han måtte foreta seg i fremtiden. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Meget interresant å lese! Men det var noe jeg ikke skjønte... Har du forresten funnet isen som Midgard ligger på? – Jeg har vært innom samtlige frys og kjøleskap i Funcom på utkikk etter det. Jeg hadde store håp da jeg sjekket Ragnar Tørnquists personlige fryseboks, men jeg ble dessverre skuffet. Jeg fortsetter letingen, og vil eventuelt rapportere tilbake hvis jeg finner noe. Hva er det med isen, midgard og funcom? Det var forøvrig usedvanlig uvanlig at en artikkel kommer så tidlig på dagen, men det er meget bra å få servert litt nytt før man går på skolen første skoledag. Endret 22. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Leif på tur: Bare settingen og aldersmerkingen vil gjøre det unikt for onlingesjangeren. Ellers, interessant lesning. Men hva var det med Midgard? Den skjønte jeg ikke helt... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Midgard er vel "lagt på is"... http://www.itavisen.no/php/art.php?id=248509 Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Leif på tur:Bare settingen og aldersmerkingen vil gjøre det unikt for onlingesjangeren. Ellers, interessant lesning. Men hva var det med Midgard? Den skjønte jeg ikke helt... 6721750[/snapback] Rettet opp skrivefeilen nå, takk for at du påpekte det. Som moskus er inne på er Midgard lagt på is, så jeg lurte på om Erling hadde funnet denne isen ... ;-) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er imponerende å lese at en jornalist greier å komme seg fra gamer.no til Funcom som produksjef. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Imponerende ja. Og får håpe Erling finner isen og gjennoppliver Midgard konseptet i en eller annen form. Stilig om det hadde kommet som en expansion pack til AoC. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er imponerende å lese at en jornalist greier å komme seg fra gamer.no til Funcom som produksjef. 6722027[/snapback] Meget imponerende. Lykke til videre, du Erling. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er imponerende å lese at en jornalist greier å komme seg fra gamer.no til Funcom som produksjef. 6722027[/snapback] Helt riktig, lykke til! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer og lykke til vidre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 DAMN! Gratulerer så mye med jobben. Du er dog i mine øyne fremdeles den beste spillanmelderen i Norge. Nå håper jeg bare FunCom holder en utviklerstilling oppe til meg selv om to år Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 lucky bastard. Lykke til videre men det er vell som han sier, herifra kan det bare gå nedover, så får satse på han blir der og gjør det bra. Lenke til kommentar
Agruel Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer med den nye stillingen og velkommen til FunCom Tror ikke jeg har sett deg her noe sted enda, men har en viss anelse om at det var deg jeg så bli vist rundt her nylig. Uansett så må du ta en tur innom oss på QA for å si hei --- Lars Erik Tollisen - FunCom - QA Oslo Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Nåååh, Erling Ellingsen - han som skrev den vakre omtalen til Gothic 2. Håper han har hentet litt inspirasjon fra G2, og kanskje tilogmed putter det inn i Age of Conan. Alltids lov å håpe. Endret 22. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer. For å avspore tråden litt : "Bransjeryktet" til Funcom har etter det jeg har hørt (i hvert fall tidligere år) vært at de forventer mye overtid fra utviklerne, noen insidere? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Godt gjort av Erling da, og litt flaks(rett mann til rett tid blabla). Uansett, gratulerer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Erling har alltid vore min favorittanmeldar. Sjølv om Gamer.no har mange gode anmelderarar kjem eg alltid til å savne han. Har framleis eit lite håp om at han skal kome tilbake hit. Lykke til i den nye jobben. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Erling har alltid vore min favorittanmeldar. Sjølv om Gamer.no har mange gode anmelderarar kjem eg alltid til å savne han. Har framleis eit lite håp om at han skal kome tilbake hit. Lykke til i den nye jobben. 6725119[/snapback] eek ! Skriv bokmål da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg