Ustedalen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg foler at jeg er ganske heldig med dette bildet. Bildet er tatt i Central Park, New York, hvor en liten jente begynte aa mate duene som var rundt. Plutselig var det en haug av duer rundt henne, paa henne, og rett aa slett over hele den lille jenta. Jeg hadde tatt fram en telelinse fra foer av, siden jeg skulle egentlig ta bilder av noen ekorn i naerheten, og linsen kom til nytte (bare ikke av ekornene) Haaper dere liker bildet. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Her har du truffet bra. Jeg liker det. Lite å si om bildet, da jeg egentlig ikke føler det er noe som burde forandres. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dette falt i smak, Ustedalen. Lyset gjør dette bildet. Sannsynligvis noen stråler som skinner gjennom løvtræra(?) som setter en nærmest perfekt spot-belysning på motivet. Flott med hendene også som er pent plassert i ramma. Om det skulle være noe pekefingeren i grenseland mvt til utbrenthet (om du har tatt i Raw kan du blende inn en litt mindre eksponert versjon), samt signaturen da som trekker mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er selv veldig fornoeyd med dette bildet. Det gir meg noe mer enn bare et bilde. Mulig det har noe med at det er jeg som har tatt det? Legger til et nytt bilde. Tatt samme tid. Er ogsaa veldig fornoeyd med dette, men foeler at det andre ble bedre. Og det er kanskje litt utbrent? Uansett, jeg er fornoeyd. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det første bildet hadde jeg veldig sansen for! Er dte mye etterarbeid her? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Nei, det har vaert veldig lite bildebehandling. Jeg var rett aa slett bare heldig med lyset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå