Furyfax Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ønsker kritikk på ett bilde eg tok av niesa mi. Det va ikke akkurat ett planlagt bilde, men syntes det kom ut bra.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Syns bildet var kult. Hadde skikkelig sjel. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det likte jeg! Bra motiv, bakgrunnen framhever det enda mer. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Veldig fint uttrykk i en veldig søt jente Synes skyggene blir stilige og lager fine linjer. Bra skarphet og gjør seg greit i s/h. Skulle derimot ønske litt mer luft under haka, for jeg synes øynene kommer litt langt ned på bildet (skulle ønske de var på den øverste halvdel i alle fall). Kanskje hadde det også blitt bedre med en fill-in-flash for å utjevne de harde kontrastene i ansiktet. Men artig måte hun ser opp og inn i kameraet på Edit: Men som du sier selv, så var det ikke helt planlagt Endret 1. september 2006 av sthlm Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Takk for responsen! Eg syns også at skyggene har en fin efekt på bildet.. Skal prøve å ta flere bilder av niesen min, hun er en veldig morsom modell å jobbe med! Endret 3. september 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå