-Z00m_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Noen som har spilt god of War det e bare best .... runda det på sånnn 24 tima spilte i strekk jeg og en kompis . Ælske alle det dritt tøffe triksan og knæpan... Men trur du 2ern blir Bra MvH -z00m_ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Virkelig givende post. Liker hvor saklig den er gjennomført med tanke på språk og oppsett. Liker også den dype, filosofiske debatten den legger opp til. Virkelig et mesterverk på lik linje som mensenmaling. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Koselig. Må vært litt sliten den ps2 maskina da, etterpå. Huske på å og legg den til sove. Sjekk at den har pussa tenna, og vaska fjeset, tatt sovepillene sine også gir du en god natta historie om nye eventyr neste dag. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Syns God of War var dritkjedelig jeg, fant ikke noe gøy med det etter en time med spilling, ble bare repetivt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Syns God of War var dritkjedelig jeg, fant ikke noe gøy med det etter en time med spilling, ble bare repetivt. 6722605[/snapback] Hmm, spillet skal jo være en pærle. Har selv ikke prøvd det. Men uansett, dette var en meget unødvendig post. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som har spilt god of War det e bare best .... runda det på sånnn 24 tima spilte i strekk jeg og en kompis .Ælske alle det dritt tøffe triksan og knæpan... Men trur du 2ern blir Bra 6721006[/snapback] Trønder tar sæ itj ut på forum. Har ailler prøvd Gåd Åv Wår. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Denne tråden er jo ganske meningsløst, med mindre trådstarter mener å ha "diskutèr God of War" i topic'et sitt. Det igjen, fører til at den blir stengt, da vi "ikke har lov til å lage tråder for generell diskusjon av et spill - vi skal lage tråder om spesifikke ting vi lurer på, eller som vi vil kommentere (osv)." Dessuten er God of War utelukkende et konsoll-spill, så tråden skal i det minste flyttes til konsoll-forumet. PS: Ja, jeg elsker å leke moderator. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 betyr dette at Hr. Jenssen kastet seg inn i valgkampen om å bli brukermoderator? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå