Gå til innhold

Nye bilder av Motorstorm og Eye of Judgement. PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes den in-game Motorstorm-videoen som ble postet her for litt siden var litt mer imponerende enn det der, ligner veldig på et lass pre-renders.

Lenke til kommentar

Igjen så er det ganske utrolig hvor mye spillene har utvikla seg nå i det siste, det er rimelig markante forskjeller spesielt på tidligere Motorstorm og det som er screener av her!

Akkurat Eye of Judgement er jeg ikke så begeistra for, kortspill og o.l hører ikke hjemme på stasjonære konsoller i min mening...

Lenke til kommentar
Ser fram til Motorstorm...mange heftige "biler" inn på den linken. Håper spillet kommer til lanseringen :D

Noen grunn til at du håper den kommer til lanseringen? (Jeg regner med du mener 17. nov). Ingenting hadde vært bedre enn det, men har ikke sett noe som tyder på det.. :( Ser for meg Q4 2007

Lenke til kommentar

Bilene så nå brutalt bra ut. Velger nå å holde på "tror det ikke før jeg får se det" prinspippet og ventet til det faktisk kommer en spillbar versjon av dette som noen kan anmelde.

Står helt klart på kjøpslista hvis det innfrir.

BTW

De fleste husker vel Oblivion og en del prerendered bilder derfra som var litt bedre enn det folk faktisk får når man spiller. Tar det med en klype salt men det blir unektelig spennende!

Lenke til kommentar

Break.com la ut en video i går hvor de viser gameplay fra Motorstorm. Webredaktøren var over seg av begeistring.

Når du ser på den så viser det seg at det er 70% filmklipp og 30% ingame. Og det jeg har sett av ingame har på ingen måte imponert meg.

Hva i all verden er det de innfører av nyheter? Ingenting som vi ikke har sett hundrevis av ganger før. (selvfølgelig bortsett fra konsoll-grafikken da, men grafikk=20% av viktighet i min bok)

Lenke til kommentar

Ser ikke bort ifra at Motorstorm blir et bra spill jeg.

Ser fram til Motorstorm...mange heftige "biler" inn på den linken. Håper spillet kommer til lanseringen :D

Dark By design: Du er ikke mye bedre enn Aveaen for å si det rett ut. Like fanboy begge 2 :thumbdown:

6722916[/snapback]

Så lenge jeg ikke er værre enn Avean, er jeg mer enn fornøyd ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...