Straffa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Mange nye bilder ute nå. Ser bra ut dette Motorstorm Link Eye of Judgement Link Endret 21. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Synes den in-game Motorstorm-videoen som ble postet her for litt siden var litt mer imponerende enn det der, ligner veldig på et lass pre-renders. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Igjen så er det ganske utrolig hvor mye spillene har utvikla seg nå i det siste, det er rimelig markante forskjeller spesielt på tidligere Motorstorm og det som er screener av her! Akkurat Eye of Judgement er jeg ikke så begeistra for, kortspill og o.l hører ikke hjemme på stasjonære konsoller i min mening... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) SE DE GNISTRE EFFEKTENE!! AKKURATT SOM I VIDEOEN SOM BLE VIST PÅ E3'05!! Nei, vent nå litt.. Uansett, Blir sikkert et moro spill. *venter på at Avean skal komme å fortelle meg hvor få megapixles kamera som tok bildet har..* Endret 22. august 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser du ikke at det er tatt med ett mobilkamera da? men seriøst, det bildet der var jo ekstremt mye dårligere enn hva som har blitt vist i tidligere filmer av samme spill. Der var jo andre bilder som var bedre, http://playstation3.gaming-universe.de//sc...alerie/1204.jpg for eksempel. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen hint om release på Motorstorm? Står bare TBA på tothegame.com Ser spinnvillt bra ut synes jeg, men jeg lar meg kanskje lett begeistre!? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser spinnvillt bra ut synes jeg, men jeg lar meg kanskje lett begeistre!? 6722646[/snapback] Ser kult ut det, kan sikkert ta av i multiplayer med venner, gjerne i kombinasjon med ett par øl Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser fram til Motorstorm...mange heftige "biler" inn på den linken. Håper spillet kommer til lanseringen Dark By design: Du er ikke mye bedre enn Aveaen for å si det rett ut. Like fanboy begge 2 Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ser fram til Motorstorm...mange heftige "biler" inn på den linken. Håper spillet kommer til lanseringen Noen grunn til at du håper den kommer til lanseringen? (Jeg regner med du mener 17. nov). Ingenting hadde vært bedre enn det, men har ikke sett noe som tyder på det.. Ser for meg Q4 2007 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Q4 2007..!! er du gal mann...motorstorm er bekreftet og bli lansert rett over jul.. motostorm, heavnly sword og fomula one 2006 kommer rett over jul.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Bilene så nå brutalt bra ut. Velger nå å holde på "tror det ikke før jeg får se det" prinspippet og ventet til det faktisk kommer en spillbar versjon av dette som noen kan anmelde. Står helt klart på kjøpslista hvis det innfrir. BTW De fleste husker vel Oblivion og en del prerendered bilder derfra som var litt bedre enn det folk faktisk får når man spiller. Tar det med en klype salt men det blir unektelig spennende! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Break.com la ut en video i går hvor de viser gameplay fra Motorstorm. Webredaktøren var over seg av begeistring. Når du ser på den så viser det seg at det er 70% filmklipp og 30% ingame. Og det jeg har sett av ingame har på ingen måte imponert meg. Hva i all verden er det de innfører av nyheter? Ingenting som vi ikke har sett hundrevis av ganger før. (selvfølgelig bortsett fra konsoll-grafikken da, men grafikk=20% av viktighet i min bok) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ser ikke bort ifra at Motorstorm blir et bra spill jeg. Ser fram til Motorstorm...mange heftige "biler" inn på den linken. Håper spillet kommer til lanseringen Dark By design: Du er ikke mye bedre enn Aveaen for å si det rett ut. Like fanboy begge 2 6722916[/snapback] Så lenge jeg ikke er værre enn Avean, er jeg mer enn fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå