-Z00m_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) er det nån som skater vis screnshot av ditt brett hahahha ska få nytt brett om 5 daga. Ka e yndlings merket ditt?? mitt e girl! Endret 22. november 2006 av Ueland Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg bruker selv girl plate, men skater ikke så mye nå lenger. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) jeg skater mye men ikke så mye når det er snø da bruker bare element brett med destructo trucks og toy factory hjul, syntes det er best til den typen skating jeg gjør: freestyle Endret 21. november 2006 av hemi-cuda Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Skatet for mange år siden. Hadde en del brett, men det siste jeg brukte var vel Lucky, med Independent trucks og Spitfirehjul. Var aldri noe god egentlig, beste trick var vel dobbel kickflip, men så var jo også det nesten det eneste jeg kunne. Endret 21. november 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg har skatet en del før, om kan av og til hende at jeg gjør det somme tide... Jeg har en kamarat som er "freak" ,så jeg har litt greie på skateboard ja.... Har world industries trukere og blueprint plate Driver også med snowboard og rollerblades... Endret 21. november 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mitt nye brett Stilig eller? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dere kan kanskje skate, men har dere tæl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå