Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer

Ohny

Anbefalte innlegg

http://www.handango.com/SoftwareCatalog.js...294923206+93355

Anbefaler Sky Force. Artig spill :)

Mer:

http://se-p990-software.epocware.com/Anoth...other_Ball.html

http://se-p990-software.epocware.com/index.html

Skal komme med noe mer oversiktlig etter hvert. Tok bare noen lenker i farten :)

6822374[/snapback]

Mange takk!

Latet ned Yatzi jeg, fungerte utmerket... blir flere spill og kanskje noen programmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson vil iallefall ikke svare på e-posten jeg sendte dem om batteriene.

Er vel bare de aller første P990i som hadde BST-34. Har ikke hørt om noen i det siste som har fått med BST-34.

Må vel ringe Sony Ericsson en dag igjen. Syns det er for ille å bli snytt for et batteri når man betaler over 6.500 kroner for en mobiltelefon. er billigere nå da, men når man skal klage gjelder det å finne det dyreste :p

Riktig som du sier med antall mAh på batteriene.

By the way: Vet noen om det står når batteriene er laget. Har tatt av dekselet på mobilen så mange ganger at skriften er visket bort. Skal stå 06W[to tall] et sted på batteriet. Forteller hvilken uke de er laget i. da kan man se hvor tidlig SE gikk over til BST-33 og hvis noen har BST-34, fortell når de er laget! Hvis det står på batteriet da ;)

Lenke til kommentar

Ja hva er det jeg har da et batteri som heter BST-33. 950mAh

Jeg tok nå og tilbakestilte telefonen til orginal innstillinger og det som skjedde da var at jeg nå har mista det tøffe golfspille på telefonen er det noen som kan hjelpe meg med og få dette tilbake . Får fremdeles ikke til og opptatere tlf .

trenger seriøst hjelp.

Så jeg har som sakt noen feil som jeg må få fiksa opp i :hmm:

Lenke til kommentar

Hei!

Lurte på om det er noe mulighet for å gjøre sånn att når man går tilbake i en funksjon på P990 så går den ut av det.

Sånn at hvis jeg f.eks går inn i kalender, også går jeg ut igjen. Så vil jeg gjærne slippe å måtte gå i oppgave behandlingen for å avslutte.

Pleier å glemme det det gjør at programmene kjører i bakgrunnsom igjen fører til større strømforbruk.

Mvh Joakim Gjerde

Lenke til kommentar

Synkroniseringsproblemer p990i mot Outlook 2003

Åpnet desverre dette temaet som eget emne tidligere i dag, men starter det nå igjen i denne tråden. Håper noen kan gi meg råd.

Ny P990i i går, byttet fra utslitt P900 som har fungert utmerket. Men får ikke synkroniseringen av P990i til å fungere mot Outlook 2003. Får bare feilmedingen "Synkroniseringen mislykkes". Har lastet ned og installert siste versjon av alt, inkl firmware og reinstallasjon av Outlook. Deaktivert Norton. Tilkoblet via USB, og alt annet ser ut til å virke, inkl Back Up av telefonen. Men altså ikke synkroniseringen.

Med P900 kom det ved synkronisering opp en Outlook dialogrute der jeg måtte tillate tilgang til Outlook. Dette skjer ikke nå

Har lest alt om emnet i telefonens bruksansvisning, finner ingenting på SE hjemmeside

Har noen forslag til feilsøking/problemløsning?

Lenke til kommentar

Min tlf holdt også på med denne restarten noen dager etter oppgraderingen.

Den sluttet med dette etter ett par dager.

Aner ikke hva dette er, men det er noen bugs i telefonen enda.

Er det kommet noen nye versioner av softwaren etter den første oppgraderingen?

Hvilken version er siste software på telefonen nå?

Lenke til kommentar

jeg har et problem med at den ofte fryser og/eller henger seg. hvor går jeg for å laste ned nyeste software og firmware til telefonen?

edit: fpr bare "The service is unavailable at the moment" når jeg prøver å starte Update Service...

møkkadritt :yucky:

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Har gått noen døgn nå. Fortsatt slår telefonen seg av etter ca 1 time med innaktivt bruk.

Golfspillet er forresten sykt rått når man lærer seg det ordentlig. Har satt meg litt inn i det nå, og er hekt. Har holdt på å kjøpe ekte golfutstyr å i håp om at det er like morsomt! Elsker det spillet.

Anbefaler dere å gi spillet en sjanse og bli kjent med det. Sinnsykt bra.

Fungerer forresten bedre med R7A001 enn tidligere SW versjoner. Til gjengjeld skrur telefonen seg av... :)

Lenke til kommentar

Noen som opplever at den "mister" minnebrikken hele tiden? Prøver å bruke den som MP3spiller nå, men rett som det er så sier den "finner ikke musikken". Og ofte da er minnebrikken "borte" fra filhåndteringen også. La merke til at det skjer når jeg dytter den inn i sync-station (for å lade) - da mister den forbindelsen ser det ut til...

Noen som har opplevde noe lignende?

Lenke til kommentar

Synkronisering mot Outlook 2003 fungerer helt fint her.

Backup fungerer, iværtfall gjorde det sist gang jeg tok backup.

Har 4 gig minne brikke i min tlf, minne brikken fungerer både i tlf og når tlf er i dockingen.

Så langt veldig fornøyd med TLF, eneste jeg savner er den muligheten jeg hadde med min K800i, att man bare med ett tastetrykk på telefonen kan sjekke om det er noen ny update tilgjengelig.

Selvsagt er det noen bugs i telefonen enda, men ikke værre enn att jeg kan leve med disse en stund til.

Telefonen min har NESTEN erstattet laptoppen når jeg farter rundt i Norge.

Lenke til kommentar
yupp.. takk!

jeg prøvde på oslo s, der funka det heller ikke. er redd for at moben er klikka ass

6844856[/snapback]

jeg har også problemer med å koble meg opp mot trådløse nettverk. på ukrypterte, offentlig nett så virker det som det går greit, men når jeg skal koble meg opp til det krypterte hjemme så går det ikke.... godt mulig det er buggete software...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...