Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer

Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har forsøkt å se film med mobilen?

Konverterte noe filmer som jeg hadde tatt med et kamera og forsøkte å se dem på mobilen.

Overraskene bra!

Holder nå på med en konvertering av en DVD film.

Den vil ta ca. 400MB etter konverteringen, vil dette gå eller blir filen for stor?

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
Noen som har forsøkt å se film med mobilen?

Konverterte noe filmer som jeg hadde tatt med et kamera og forsøkte å se dem på mobilen.

Overraskene bra!

Holder nå på med en konvertering av en DVD film.

Den vil ta ca. 400MB etter konverteringen, vil dette gå eller blir filen for stor?

6820694[/snapback]

Jeg har gjort det samme med iPod og opplevd at filmene har blitt hakkete der. regner med at de iallefall blir det på P990 også..

Lenke til kommentar

Brukte et program som heter: ConvertMovie 4.0

Betalte rundt 200 for programmet.

Har ingen kjenskap til "SE Media Studio", men med ConvertMovie4

kan jeg konvertere: DivX, MP4, AVI, GPP, DVD, for å nevne noe.

Hvordan er "Sony Ericsson Media Studio"?

Ja... Får nesten kjøpe meg en minnekortleser, går utrolig tregt igjennom den datakabelen.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
På forsiden.... Hmmm?  Jeg skal ikke si noe sikkert, men tror ikke det går.

Hvorfor er kamera på forsiden så viktig, går det ikke å bruke kamera bak da.

6821286[/snapback]

går fint det, men skal en ta bilde av seg selv og sånn så er det enklere med det forran siden du da ser hva du tar bilde av...

Lenke til kommentar

sånn mens jeg er igang med spm: hvordan får en slettet internett-kontoer...?

edit: fant det ut; måtte gå inn på alle kontoene individuelt...

edit: noen andre som har hatt problemer med å sjekke mail med denne telefonen. får kun "ukjent feil" når jeg prøver...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Det tar tid å oppdatere hele greia. Men det er vel bilde av noen firkanter på skjermen som er vite, men blir grønne ettersom tiden går? SKal iallefall gjøre det.

Eksempelbilde:

115523557_0b5465310d.jpg

Sony Ericsson Media Studio er et konverteringsprogram for video som koster 25 $ og kan lastes ned fra handango.com. Demoversjon som konverterer filmer på opp mot 5 minutter kan lastes ned gratis.

Det er bare å kikke inn i speilen bak på P990i så vet du hvordan det vil se ut når du tar bilde av deg selv. Kamera forran er dedikert til videotelefoni og jeg er nesten helt sikker på at du ikke kan ta bilde med det uten tredjepartsprogrammer.

Det som er mulig å gjøre er å installere et print screen program på mobiltelefonen og ta bilde av skjermen som viser bide av deg. Tungvindt men mulig :)

Edit: For å slette konto: Internett-kontoer - Velg konto - Meny - Slett konto.

Fjerne fra forbindelsesbehandling: Forbindelsesbehandling - Merk den du vil slette - meny - Slett logg :)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

SE P990 - Batteri BST 33 950 mAh eller BST 34 1120 mAh ?

Etter at en del butikker fikk ny forsendelse av p990 i dag har jeg forhørt meg om hvilke batteri som var i esken og det var fortsatt BST 33 950 mAh.

Noen som har fått tak i p990 med BST 34 1120 mAh i det siste?

Hvis det er leverigsproblem som er årsaken kommer vel de kraftigste batteriene etter hvert, men er det tekniske problem kommer de vel kanskje aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...