Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer

Ohny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, da er det vel bare å vente på arvtageren SE P1i  :thumbup:

Studer P1 her

8956925[/snapback]

P1 er vel arvtakeren til M600 så vidt jeg har hørt. Arvtakeren til P990i er ikke lansert enda, men kommer til neste år.

Jeg blir uansett ikke å kjøpe P1, den er ikke ulik P990 mtp hardware og får samme OS. Forskjellen er 128 MB ram mot 64 MB. Så det tar lengre tid før minnelekasjen har spist opp alt minnet og mobilen rebooter seg selv.

Holder meg langt unna SE når de behandler kundene sine på den måten.

Lenke til kommentar
Har mottatt min nye telefon.  Har oppdatert den, testet den, men enda ikke funnet noen bugs :)

Når eg skal stenge programmer helt, ser jeg meg nødt til å bruke oppgavebehandling. Finnes det en lettere måte?

8963259[/snapback]

Bruker selv Swiss Manager til til å slå av programmer og frigjøre mest mulig minne. Anbefales.

Lenke til kommentar

Ser ut til at SE har gitt etter for presset. :w00t: De fortsetter å arbeide med 990i firmware, neste oppdatering er ventet i august. Se deres pressemelding under.

"Hi all

First of all I would like apologize for the long wait but now I finally have the official statement that you guys and gals have waited for, here it goes:

“In response to recent feedback from users and as a result of additional internal testing, Sony Ericsson has determined to offer a further firmware update for the P990 and W950 Walkman® phone. This move illustrates Sony Ericsson’s ongoing commitment to its existing ‘smartphone’ customers and the company’s desire to be responsive to customer feedback in order to provide an optimal user experience.

The next firmware release for the P990 and W950 will be available from the Sony Ericsson Update Service from August 2007.”

Cheers

/Johan "

Lenke til kommentar

De av dere som vet hva fring er så er beta versjonen nå sluppet til P990.. Merk du må ha Firmware R6D23 for å bruke det.. for dere som ikke vet hva det er såer det en gratis skype versjon til P990..

sjekk www.fring.com for mere detaljer

Michael

Lenke til kommentar
i den siste tiden har jeg opplevd stadig oftere at telefonen kobler seg ned fra nettet eller mister forbindelsen. jeg må restarte telefonen for at den skal få kontakt igjen. noen som har vært borte i samme problem?

9050426[/snapback]

Jeg hadde dette problemet da jeg var i Sverige, men har ikke hatt noen trøbbel etter at jeg kom hjem... Jeg løste som sagt problemet med å skifte til flymodus, og tilbake igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ny firmware, R6E28, er ute.

De nye tallene er:

Telefon: R9GA001

Bluetooth: R5A01

Planlegger: R6E28

Nytt:

- Trykke på mellomrom for å foreta og svare på oppringninger er fikset

- Trykke på hjulet for å velge sist brukte kontakter når man skal sende melding fungerer igjen

- Generell optimering av minne og hastighet

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...