Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer

Ohny

Anbefalte innlegg

Noen som får til kontinuerlig lys på skjermen når telefonen står i en bilholder?

Selv om jeg setter innstillingen for gakgrunnslys til "På" for bilhlder , forsvinner belysningen like fort som når telefonen er håndholdt.

Endret av Quicken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle rydde i meldingene i går, og oppdaget at menyen ikke inneholer valg for å slette. :nei: Snakker da om flipp åpen og i listemodus. Med flipp åpen ser det for meg ut som om hver melding må åpnes for så å slettes! (Med flipp lukket kan flere merkes i listenmodus og deretter slettes.) Er det noe jeg overser her?

Dere som følger denne tråden fikk sikkert med dere at jeg bytta fra en 990 til en annen i går, med FW R5xxx på den første og FW R9xxx på den nye jeg fikk. Mener å huske at meldinger kunne slettes i listemodus med flipp åpen på R5xxx!?

JI

Lenke til kommentar
Det er bare å merke meldingene og trykke på del-tasten så slettes de. Ingeng grunn til å ha menyvalg når det er en egen tast :yes:

8468196[/snapback]

:hrm: ... tja, bra at muligheten er der i allefall, men veldig ulogisk at en spesifikk funksjon kun ligger på en tastatur-knapp.

Satte nettopp opp en konto opp mot en pop3-server, og i listen med nedlastet e-poster vises menyvalget for sletting. Det er logisk ...

JI

Lenke til kommentar

Opplever noe rart i QiuckOffice. Har overført et Quicksheet (D.xls) fra min 910 for å bruke det videre på min 990. (Tror jeg modifiserte fila i Excel på PC'n før jeg la den på 990, usikker på det.)

Når jeg nå åpner denne quicksheet'en i 990, vises hverken verktøylinje for redigering eller formatering. Verktøylinjene kan heller ikke slås på (utgrået). Når jeg åpner en annen quicksheet som er er laget på 990, og slår verktøylinjene på der, vises verktøylinjene i D.xls igjen. :hmm: Må gjøre dette for hver redigering som ønskes i D.xls.

Kommentarer?

Jan Inge

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til å slette alarmer. Jeg har de siste ukene satt telefonen på vekking kl 04 (!!), 05 og 0615, men nå ligger alle alarmene inne og lar seg ikke fjerne - det bare den siste som er synlig, men de gamle virker fortsatt. Er dette en feil, eller er det meg det er noe feil med?

FW Telefon: R9EA001

Planlegger: R4A13

CDA: R4A09

-j-

Lenke til kommentar

Fungerer det ikke å klikke på krysset for å deaktivere alarmene?

En FW oppdatering kan løse problemet. Har hørt at denne feilen har oppstått i eldre FW, men ikke i så ny som denne. Uansett, så finnes det nyere FW, og denne løser kanskje problemet :)

Lenke til kommentar
Fungerer det ikke å klikke på krysset for å deaktivere alarmene?

Ja, det er det som er så pussig. Fjerner krysset (haken) i ruta for alarm, men likevel er det en klokke (bjelle) ved klokkeslettet og telefonen ringer kl 4, 5 og 6.15. Plagsomt. Men jeg kommer meg opp om morran på denne måten da.

-j-

Lenke til kommentar

SISTE!

Jeg skrudde på flippen og vips, alt er som det skal. Dette kan da ikke være meningen? Skjer mye rart med denne fonen, men jeg er tross alt fornøyd. Irriterer meg at jeg ikke får den på wlan på jobben sjøl om det bare er wep og skjult ssid, skulle gå glatt, men neiida.

-xt-

Lenke til kommentar

Har en p990i som suger batteri som bare det. Har ikke brukt den noe særlig, men etter en natt med lading er batteriet halv tomt etter en halv dag. Har ikke oppdatert FM eller noe, men dette kan umulig ha noe med dette å gjøre? Hvor lenge bruker tlf å vare med dere med vanlig bruk før batteriet er tomt?

Lenke til kommentar

Når jeg bruker mobiltelefonen mye, varer den én dag. Når jeg bruker den vanlig, varer den to dager. Har bluetooth og UMTS aktivert hele tiden og når jeg bruker den mye, surfer jeg nok én til to timer på nettet med W-LAN daglig :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne tråden istedenfor å lage en ny.

Jeg har siste firmware (9 noe), og har en besynderlig bug: Lydnivået på vekkerklokka er utrolig lavt! Det går ikke an å stole på den til vekking, og jeg må bruke en annen vekkerklokke for å komme meg opp om morran. Flere som har dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...