Jørnan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det jeg har å utsette på den er lite RAM. Men det er vissnok et problem med alle SymbianOS 9.x mobiltelefoner, p.g.a. en RAM-type som er billig med ikke så bra som tidligere. Men jeg kan fint surfe på nettet med masse bilder uten at den går "tom" for RAM. Skal jeg derimot høre på musikk samtidig, kan det bli for mye for den. Cirka 17 MB ledig RAM ved oppstart, men den "lekker" så man må restarte innimellom. Det er irriterende. Den fryser også innimellom, men aldri så ille at den trenger en restart. Gi den 30 sekunder, så fungerer den igjen. Dette skjer kun når jeg åpner et program eller en meny. Aldri når programmet allerede er åpent eller når den ligger i ro Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ok! Takk for svar ! Da har den blitt virkelig bedre siden jeg fulgte med på den sist... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jepp. Og i tillegg så er det ikke sikkert jeg har siste FW. Jeg bruker R9EA001. Er dette den nyeste? Har ikke sjekket det på en stund Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg har fw r9ec001..jeg vet ikke om den er nyere eller eldre jeg..det er ikke så lenge siden jeg oppdaterte den.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Du har nyere FW. Da får jeg oppdatere Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 nå har jeg hatt tlf påslått 10 dager i strekk ca og da har den rundt 9mb ram ledig når alle oppgaver er avsluttet, og det er bedre enn tidligere, men hvor ofte pleier dere å restarte tlf ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 nå har jeg hatt tlf påslått 10 dager i strekk ca og da har den rundt 9mb ram ledig når alle oppgaver er avsluttet, og det er bedre enn tidligere, men hvor ofte pleier dere å restarte tlf ? Jeg rebooter telefonen hver 14 dag cirka. jeg har en litt eldre programvare fra september ifjor så de gangene jeg på starte telefonen på nytt er det fordi den henger seg. Den forrige telefonen min ble full når jeg hadde litt over 80 sms i inboksen. med denne telefonen har jeg aldri slettet sms etter siste oppgradering av software for å se hvor mye den egentlig klarer. nå er jeg oppe i 1100 sms og merker egentlig ikke noen forskjell med hensyn til hastigheten på operativsystemet. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg restarter når det er tomt for RAM Etter å ha hatt mobiltelefonen på en uke eller to, så lukker webleseren seg når det blir for mange bilder, på grunn av for lite ledig RAM. Og da har jeg ikke noe annet valg enn å restarte. Det irriterer meg at det ikke står hvor mye data som blir overført. Det står bare 0 kB hele tiden. Jeg fikk det til å fungere en gang, men det var bare en gang. Det er veldig irriterende. Jeg vil se hvor mye jeg sliter på internetlinjen min Sikker på at jeg laster ned mange titals MB hver dag. Sikkert flere GB i måneden Kan sitte flere timer å surfe med mobiltelefonen. Det er lite enkelt som med PC-en, bare ikke fullt så stor skjerm Lenke til kommentar
_hkon_ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) hei hvilket gratis msn program bruker dere og hvor fås det takk i ?og hører mye snak om FW men anner ikke hva dette er hvordan finner jeg ut virken jeg har? og hvordan oppdatere?på forhond takk Endret 25. mars 2007 av _hkon_ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg bruker Agile Messenger. Det er foreløpig gratis og kan lastes ned fra AgileMobile.com FW (eller SW) er forkortelse for firmware (eller software). FW er programmvaren i mobiltelefonen. Når bugs (feil) blir fikset hos SE; lager de en ny FW som vi kan laste ned slik at feilene på mobiltelefonene våre forsvinner. Du finner ut hvilken FW du har med lukket flipp ved å trykke "Mer" Status" eller med åpen flipp "Hovedmeny" - "Systeminformasjon". Det er Telefonversjonen du skal se etter. Nyeste versjon jeg har hørt om er R9EC001 Lenke til kommentar
_hkon_ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Det er Telefonversjonen du skal se etter. Nyeste versjon jeg har hørt om er R9EC001 8236704[/snapback] fikk dette nesten til fant noe som hetter telefon, der står det CXC162037 R7A001 dette FW? og hvor får jeg lasta ned ny FW? har ikke fått noen tilbud om det... Endret 25. mars 2007 av _hkon_ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Se min lille guide for oppdatering av FW på SE-telefoner: http://www.church-hill.no/symbian/guider/s...ate_service.pdf Lenke til kommentar
_hkon_ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Se min lille guide for oppdatering av FW på SE-telefoner: http://www.church-hill.no/symbian/guider/s...ate_service.pdf 8237352[/snapback] den funket ikke og åpne i min micorsoft internet explorer sår feil på siden : S Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Se min lille guide for oppdatering av FW på SE-telefoner: http://www.church-hill.no/symbian/guider/s...ate_service.pdf 8237352[/snapback] den funket ikke og åpne i min micorsoft internet explorer sår feil på siden : S 8238102[/snapback] Kan være at du har ikke adobe reader-prg eller at du kopierte fra siden og limte inn adressen i ny vindu... Full adresse var slik: www.church-hill.no/symbian/guider/sony_ericsson_update_service.pdf Endret 26. mars 2007 av jojo1717 Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du må ha Adobe Reader, ja. Men det regner jeg med at de fleste har Du kan også høyreklikke på lenken og velge "Lagre som"/"Save as" for å laste ned til PC-en Lenke til kommentar
_hkon_ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) adobe har jeg jo men funker fortsat ikk. tok hyre klikk åpne i nyt vindu. lagre som var inntet alternativ tryker jeg oppdater kommer det feil på siden der istede... Endret 26. mars 2007 av _hkon_ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det var rart.. Hos meg fungerer det problemfritt Lenke til kommentar
_hkon_ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) hehe etter flere forsjøk prøvde jeg og oppdatere adobe da. dette ga utslag fra adobe 6 til 8 så nå kom jeg også inn gitt men FW/SW (er dette samme?) går inn på hovedmeny-mer-systeminformasjon der finner jeg: Telefon CXC 162037 R7A001 bluetooth CXC 162036 R3B01 CXC 162036 R4B03 CDA CDA 162007/1 R3B01 CDA 162007/1 R4B03 er det da Telefon CXC 162037 R7A001 som er FW? Endret 27. mars 2007 av _hkon_ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jepp. FW (firmware) og SW (software) er det samme. FW din er da CXC 162037 R7A001 som du skriver, men man pleier bare å ta med det siste, altså R7A001 Lenke til kommentar
_hkon_ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jepp. FW (firmware) og SW (software) er det samme. FW din er da CXC 162037 R7A001 som du skriver, men man pleier bare å ta med det siste, altså R7A001 8253399[/snapback] ok dette det nyeste? forventer vel nesten det da jeg oppdaterte den i går. men AgileMobile.com får vel bare en demo gratis? av AgileMobile msn sak og må det overføres med kabel gjenom et program? isåfal virket eller er det bare og pakke ut tlf på min datamaskin og putte den inn? edit: nei er gratis har det nå på pcen da er det bare og kaste alle tre filene som jeg får over på tlf? Endret 27. mars 2007 av _hkon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå