Jørnan Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg regner med det er XML feil du får? Og da regner jeg med at du har Telenor ogsa? Det er en proxy-feil på Telenors servere. Vet ikke om det er noen løsning på dette. Bruk W-LAN eller Opera Mini Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg bruker chess og får også xml feil, så da regner jeg med det gjelder for netcom sine kunder også. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vet ikke om dette er nevn på forumet. men. Jeg kjøpte en p990i med nyeste firmware selv om jeg har lest om masse trøbbel på den. Vart sånn passe fornøyd da den egentlig oppfører seg ok(noen reboot blir det på en såpass avansert mob).Det som irriterte meg mest var de trege menyene og generell navigering i menyene. Nå er jeg superfornøyd etter at jeg leste om video trikset som gjør mobilen mye mye raskere. Er nesten som en ny mobil! Dette må prøves. venter på andre kommentarer og erfaringer med dette trikset. Så vidt jeg vet er det bare med flippen du kan sette på lydløs fort. Med C tasten eller # tasten. Ingen av disse tastene fungerer til det uten flipp 7831675[/snapback] 7837488[/snapback] Dette med treg navigering og trege menyer er fikset med et eget gratis program.Det du nevner med å starte video er det slutt på nå.Når du skal f.eks skal åpne meldinger,kontakter skal det starte på 100/sek og menyene veksler fortere enn øye kan oppfatte.Gjør det ikke det er den satt opp feil. Lenke til kommentar
Quicken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Dette med treg navigering og trege menyer er fikset med et eget gratis program. Hvor finner man dette programmet? Endret 4. februar 2007 av Quicken Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 WOW! Nå fungerte det. Det må jeg si var forskjell! Hva slags eget gratis program bruker du, Peter_B? Lenke til kommentar
Quicken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det Tweak Peaks uiq3.0 du bruker? Tester det selv nå og telefonen virker faktisk lynrask Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bruker UIQ3, ja. Finnes ingen til UIQ 2.x foreløpig Lenke til kommentar
CamCorders Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Godt fornøyd med min 990 som jeg bruker uten flipp. Har siste FW, men fremdeles en irriterende bug! Noen ganger når jeg skal svare på et anrop så slår den seg AV! Noen som har lignende problem? Hva var det gratis programmet som gjør den raskere? Gir det f.eks. raskere oppstart?? Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som vet om noen ip-telefoni programvare man kan bruke på P990i? Phonzo pda er vel for pocket pc med Windows mobile? Lenke til kommentar
CamCorders Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som bruker Telenor Proffnett? Har akkurat tegnet avtale med Telenor, men når jeg skal installere programmet på min P990i får jeg feilmelding: "Det har oppstått en kjøretidsfeil Uspesifisert feil.." Programmet er laget for UIQ systemet... Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sliter med å få gmail til å fungere. Får sendt mail men ikke mottatt. Har trippetsjekket instillingene etter guiden til en her på forumet. Det utrolige var at det funket supert før jeg tok oppdateringen av firmware'n på telefonen. Noen som har forslag til å få det til å fungere? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 nordland70: Sikker på at det er til UIQ3 og ikke UIQ2? Gmail: Hvem sin guide? Tror jeg la ut en her en gang, men tror også det er en feil i den Du kan bruke Googles eget GMail-program da. Det fungerer fint til UIQ3 (og forøverig alle andre java-telefoner også) Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Opplever til stadighet at jeg ikke mottar meldinger eller samtaler, før jeg restarter telefonen. Etter å ha lagt merke til at det har vært "alt for " stille over en periode gjør jeg dette og da raser det boksatavelig talt inn meldinger og mobilsvarvarsler. Noen andre som har samme probelem med denne telefonen? Bruker NetCom. Har siste SW Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har også dette problemet. Noen får jeg også meldinger som jeg ikke kan lese. Det står at jeg har 1 ny melding men det er ingen i inboksen Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ny FW versjon er ute. R9EC001. Noen som har testet? Fikk tips om dette på PM men har ikke testet ut selv Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Denne har jo vært ute ganske lenge. Og ja, jeg bruker den. Men har fortsatt en del problemer med telefonen. Som posten 2 hakk over forklarer også Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei Jeg føler behov for å si at jeg er svært fornøyd med telefonen. Bruker den som radio og mp3-spiller i tillegg. Den hadde det med å restarte den første uka, men nå har jeg Fw R9EA001(telefonen) og den restarter aldri. Jeg bruker sms, telefon, NRK Teksttv (java), Mig33 (Java msn-klient) , Opera mini og Putty. Det hender jeg må restarte pga. at Java ikke vil starte. Men da har den kjørt i 5-6 dager. Kanskje jeg har vært heldig med minm kjøpte den i august. Bruker både med og uten flipp (forandring fryder). Måtte bare skrive noe, siden det er så mange som har problemer med sin. -j- Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 har uptime på over 28 dager! bruker SMS, TomTom og lignende! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Når jeg prøver å kjøre Update Service får jeg en Java feilmelding. Jeg har siste utgave av PC Suite og Update service. noen som har samme feilen? Lenke til kommentar
CamCorders Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har siste FW, men hadde fremdeles problemer med at den kunne slå seg av når jeg skulle svare på inngående samtaler. Har fjernet flippen og nå fungerer den smertefritt. Flippen var bare i veien uansett. Har ellers installert Handy Tools fra Epocware som er gull verdt! Spesielt Handy Safe som har kontroll på alle mine passord. Glimrende at det også fulgte med desktop versjon, slik at jeg både har passordene på PC og mobilen - i tillegg til at jeg kan synce dem mot hverandre. Hjemme chatter jeg på MSN via Wlan og Agile Messenger. Har Telenor Proffnett på jobben, men foreløpig har de ikke kommet med UIQ 3 versjon, kun UIQ 2. Telenor bør skjerpe seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå