Gmail Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har gått til innkjøp av en P990i hos Elkjøp. Fungerer jo fint, men har vært litt ustabil, klikket noen ganger samt gått av og på. Har lest igjennom denne tråden (-som forøvrig var genial), og funnet ut at jeg har R7A001. Bør jeg så oppgradere denne? Jeg prøvde å ta backup med PC Suite programmet som fulgte med mobilen, men da hang alt seg. Fikk heller ikke 1881 Mobilsøk til å fungere, støttet vist ikke P990i (-tragisk) Har noen tips om ekstra programvare, uansett hva det er så er jo det kanskje artig.... Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei har også en p990I, er det noen av dere som har hatt problemer med dokkingporten til telefonen der en dytter inn lader og handsfree, på min er det så elendig kontakt at jeg sliter med å få ladet den og den skifter hele tiden far handfri til håndholdt hvis jeg setter i øreproppene, dette er for dårlig for en slik tlf, og at den i tilleg er treg og noe ustabil gjør ikke ting noe bedre, skikkelig skuffa over denne, hadde store forhåpninger siden jeg har hatt p910 som jeg var kjempe fornøyd med. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg ville tatt en FW oppdatering hvis mobiltelefonen ikke gir respons og restarter seg innimellom. Har ikke hatt problemer med R9. Det er ennå bugs i den, men jeg har ikke oppdaget noen kritiske. Hvis du sjekker ut minnekortet (det originale som fulgte med), så ligger det en del programmer under "Dokumenter" der. Hvis ikke, så er Swiff Manager (Pro) et must. Jeg vil også anbefale Sony Ericsson Media Studio 2.5 og et stort minnekort dersom du vil se film på P990i Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har installert siste FW, men når jeg skal laste ned norsk språk så stemmer ikke Organizer-nummeret med noen av de 3 filene som er å finne på www.sonyericcson.com... Hvordan får man norsk språk på tlf? Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 merkelig, jeg fikk nå valg om norsk språk ved første oppstart etter oppgradering til R9, valgte det der og har ikke hatt behov for å gjøre noe annet. Fikk ikke du dette valget? hvilken CDA er telefonen din? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 På SE sine hjemmesider ligger det ikke språkpakker til de nyeste FW versjonene. Som dr.steen sier, så skal du få dette valget ved oppstart. Legg inn FW på nytt og sjekk om valget kommer opp ved første oppstart Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Må le litt av meg selv...var jo bare å bla med ned-tasten så kom Norsk fram...hehe.. Men takk for svar;) Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er det noen måte man ser om man bruker Wlan eller Gprs når man surfer på nett? Den lille jordkloden nederst på skjermen skal sirkulere uansett? Bruker man Wlan når wlan tegnet er blått...? Sjekker på sendt og mottat kb i loggene, men komme r ikke noe der når man bruker wlan visst...? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hvis du bruker R7A eller eldre FW versjoner så kan ikke P990i telle byte uansett Den teller alt for lite. Men siden du har R9 så skal den telle riktig. Når W-LAN ikonet er grått er W-LAN aktivert, men du er ikke tilkoblet et nettverk. Når ikonet blir blått er du tilkoblet et trådløst nettverk. Men det betyr ikke at du bruker det som den primære tilkoblingen. Under nettverksinstillingene er det angitt prioriteten på internettoppsettene dine i den valgte gruppen. Dersom mobilnettet har høyere priortitet enn W-LAN (altså lavere tall), vil den bruker GSM/UMTS fremfor W-LAN. Hvis du klikker på globusen så kommer det opp en rekke med nettverk (Ad-Hoc Bluetooth PAN, mRouter USB, SEMC GPRS osv ...) De som står ovenfor "Logg" (Bluetooth og eventuelle andre), er de som er tilkoblet nå. Hvis W-LAN står der, er du tilkoblet W-LAN. Står det navnet på nettverksoppsettet fra operatøren din der, er du tilkoblet mobilnettverket Lenke til kommentar
iopy Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis ikke, så er Swiff Manager (Pro) et must. Jeg vil også anbefale Sony Ericsson Media Studio 2.5 og et stort minnekort dersom du vil se film på P990i 7710368[/snapback] Ser at du til stadighet anbefaler folk å bruke Swiff manager. Hvor finner man dette programmet, eller er det Swiss manager du mener? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg skriver til stadighet feil Mener Swiss, ikke Swiff. Hehe. Vet ikke hvorfor, men av en eller annen grunn skriver jeg dette feil mange manger. Går surr i hva det heter Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei! Noen som vet om et telefonsvarer program til P990? Noe lignende sAnswer til Series60 telefoner? Som lagrer beskjedene på tlf etc. På forhånd takk! Tom Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Mobilsvar? 13 tegn Et for lite Endret 14. januar 2007 av jornan Lenke til kommentar
sba8585abs Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er det mulig å legge inn MSN på SE P990i? Hvis det er mulig å ha MSN på denne mobilen, hvilke software skal mann downloade og evt. hvor kan mann finne MSN (lignende) software? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Telenor og Microsofts MSN klien er ikke tilgjenglig for P990i ennå. Men du kan laste ned Agile Messenger, som foreløpig er gratis, og veldig bra. www.Agilemobile.com Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 agile messenger er vel ikke gratis lenger, det virker vel bare i 7 dager før du må betale ? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har en fungerende beta versjon, og den har jeg aldri betalt noe for. Mulig at nyere versjoner ikke er gratis. Uansett, å betale cirka 300 kroner i året er ikke så ille hvis du bruker MSN eller liknende mye. Datatrafikk må du jo betale for uansett Lenke til kommentar
jk1962no Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei du Prøv www.getjar.com, mye rart der. Bruker selv reporo og liveMSN, funke greit på min 990. Lenke til kommentar
jk1962no Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har sett at det finnes sorte deksler til P800 og P900. er det noen som vet om det finnes tilsvarende til P990? 7648877[/snapback] Kjøp "phone-skins" Kanskje ikke verdens peneste greie, men utrolig praktisk, ikke blir det så glatt å holde tlf også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå