Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer

Ohny

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg har nevnt det tusen ganger før, men folk må restarte mobiltelefonen innimellom. P-serien til Sony Ericsson har jeg erfart at er ekstremt følsom der. Og P990i er alt annet en et unntak. Så hvis man skrur av telefonen på natta vil mange av bugsene forsvinne, eller enda bedre, de vil aldri oppstå ;)

Og så er det selvfølgelig viktig å ha siste FW som ilpostino sier ;)

7133386[/snapback]

Restarter en gang i uka... holder som regel det for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet min P910i for en stund siden. Etter 6 dager klikka den og meldingsprogrammet ble helt ødelagt. En restart fikset alt. P990i har tullet generelt så jeg pleier å skru den av. I tillegg skrur den seg selv av, så det er ikke så mye å tekte på :p

Nå har den faktisk vært på i 4 dager 0 timer 11 minutter ig 46 sekunder (Takker Swiff Manager Pro) uten problemer. Kanskje P990i er ferdig med barnesykdommene ;)

Lenke til kommentar

Har skrevet litt om det her:

http://xmobil.no/?s=nyheter&id=350

Er noe alla SMan. En midlertidig utgave vil jeg kalle det, men det er et godt program. Ikke meningen å være negativ, men jeg liker SMan bedre. Ingen dato på når SMan for UIQ 3.0 kommer enda :(

Kan lastes ned fra www.CellPhoneSoft.com

Finnes en gratis versjon (Swiff Manager) og en du må betale for (Swiff Manager Pro). Jeg bruker en demoversjon av SM Pro nå ;)

Edit: Noen som har fått til lim inn og klipp ut her: http://www.cic.com/support/guides/input/Jot/Characters.html

Får bare til kopier... ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Det er dessverre ikke det. Det var ikke det på P900 eller P910i heller. Hadde forventet at det var det, men det var det selvfølgelig ikke. Skuffet over det :(

Men du kan installere Advanced Call Manager, da. Den fikser det pluss mye mer for deg ;)

7141362[/snapback]

virker som dette er akurat det jeg trenger. Det beste med det var at du kan sperre for innkomne samtaler fra Skjulte nummer... deilig

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De har testet M600i og W950i, så det er rart, ja. Men de har aldri testet en mobiltelefon i P-serien før, hvis jeg ikke tar helt feil. Tør jeg spørre hvorfor? ;)??Edit: Tok en jBenchmark test og der stod det at P990i har 16777216 farger. Det må være fullstendig feil. Hvordan kan de mene det? :)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Ja, den skal vissnok komme ut i uke 48. Det er vel slutten av november/begynnelsen av desember, om jeg ikke tar helt feil? Er en stund til enda, men man kan ikke forvente at de skal lage nye FW hele tiden lengre. Det er jo i starten det er mest behov for det ;)

Edit: Mobiltelefonen min var skrudd av nå. Jeg fikk den ikke på igjen. jeg satte den til lading og da fungerte den fint. Men når jeg skrudde den på, så stod batteriindikatoren på 58 %. Den kan umulig ha vært tom for strøm? ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Artig fenomen jeg ikke aner hva er:

Hold mobiltelefonen intill øre med flippen lukket (front mot øre). La det være helt stille og åpne flippen. Hører du summelyden også? Lukk flippen, og summelyden er borte! Hva kan det skyldes? Prosessorlyd? Og hvorfor bråker den ikke med lukket flipp?

Lenke til kommentar

Hold mobiltelefonen intill øre med flippen lukket (front mot øre). La det være helt stille og åpne flippen. Hører du summelyden også? Lukk flippen, og summelyden er borte! Hva kan det skyldes? Prosessorlyd? Og hvorfor bråker den ikke med lukket flipp?

7279839[/snapback]

har hørt den lyden mye selv.. jeg har en teori som går på at det er lyd som kommer av prosessoren som arbeider..

Lenke til kommentar

7279839[/snapback]

har hørt den lyden mye selv.. jeg har en teori som går på at det er lyd som kommer av prosessoren som arbeider..

7279889[/snapback]

Kan hende det er lyd fra bakgrunnsbelysningen i telefonens skjerm? Det er ikke uvanlig at det oppstår en svak pipelyd når mobilskjermer lyser nemlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...