Gå til innhold

SE P990i tråden - spørsmål og erfaringer

Ohny

Anbefalte innlegg

nå har jeg fått min p990i jeg også, og den fungerer tilsynelatende bra, eneste jeg har litt problemer med er den automatiske tastelåsen som ikke vil slå seg på, ikke noe stort problem altså, og når jeg surfer får jeg xml feil. Har også problemer med å  få innstallert alle driverene, med den årsak at jeg må bruke telefonmodus på usb tilkoblingen og ikke filoverføring for da finner den ikke telefonen. Det er bare usb driverene jeg ikke får innstallert da.

6963421[/snapback]

Du nevner her at du får xml feil, koblet du opp mot sikker eller usikker nett?

6965020[/snapback]

nja si det trykket på en link i eposten min fra finn blant annet men den ville ikke vise seg, kobler opp mot wlan-boksen min hjemme som bruker wpa.

post-10407-1159550555_thumb.png

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste på en side her på hvordan mobilen blir raskere. jeg har prøvd dette nå og dette fungerer som bare det. Skal nå prøve og fortelle her hva dere skal gjøre. mulig dere har hørt om dette før.

1:Slå av og på mobilen.

2:Ta ut flippen på mobilen til fullskjerm.

3:så tar dere og går inn i hovedmenyen.(Det er ikon nr 2 på oppgavelinja)

4:Så tar dere og går til mediaplayer. Ta og start en video snutt feks den som fulgte med som demo hvis du ikke har noen andre da.

Her kommer trikse, det dere gjør her er og bare stenge videospilleren. altså bare lokk flippen på mobilen. Altså ikke fullfør videofilen men slutt feks mitt inni videosnutten.

hola nå har dere fått en ny mobil. :thumbup: etter dette så er alle menyene blitt mye raskere bare og knotte i vei med både pinne og tommeltotter :D

Endret av binders
Lenke til kommentar
1:Slå av og på mobilen.

2:Ta ut flippen på mobilen til fullskjerm.

3:så tar dere og går inn i hovedmenyen.(Det er ikon nr 2 på oppgavelinja)

4:Så tar dere og går til mediaplayer. Ta og start en video snutt feks den som    fulgte med som demo hvis du ikke har noen andre da.

Har en annen lignende oppskrift:

1: Avslutt alle programmene på task-manager

2: Åpne mediaplayer og velg en film og spill av.

3: Trykk på Back-knapp til menyen mens det spiller av.

4: Nå går mobilen raskere!

Ikke nødvendig å slå av og på igjen mobilen. Gjorde det i går. Og det sluker ikke batteri heller! :D

Lenke til kommentar

Dere mener ikke bare at det går raksere å komme inn i menyen intill du slår den av da? Det går selvfølgelig fortere fordi du ha åpnet MediaPlayer programmet og da går det fortere å åpne det igjen når det allerede kjører i bakgrunnen. Men det er ikke noe triks. Det kalles å åpne et program :p

P990i min vil ikke bli raskere meldingsprogrammet er like tregt enda ;)

Lenke til kommentar

Bump bump :p

Trenger hjelp nå.

Har MS Outlook 2007 og skal synkronisere den med mobiltelefonen. Outlook er satt til standard e-postklient og e-postkontoen min er satt til standared e-postkonto. Når jeg åpner synkroniseringsprogrammet og trykker på det lille +-tegnet får jeg ikke opp Outlook 2007 som synkroniseringsprogram i instillingene. Jeg får bare Outlook Express eller Outlook 200/2002/2003. Ingen 2007 versjon der. Og hvis jeg trykker på egenskaper så står det at den ikke fant noen profiler. Trenger hjelp! ;)

Men kan Outlook være problemet og ikke synkroniseringsprogrammet? ;)

Lenke til kommentar

noen som har funnet noen konverteringsprogrammer/rippere for film som ikke gir brede svarte striper når du kjører den i fullskjermmodus, har prøvd flere programmer, men er helt fornøyd ennå, noen som vet hva slags innstillinger man skal bruke for å få minst mulige svarte striper ?. Ellers så ser jeg det er stor kvalitetsforskjell mellom 3gp og mp4, men det er også filstørrelsen på dem.

Lenke til kommentar
Bump bump :p

Trenger hjelp nå.

Har MS Outlook 2007 og skal synkronisere den med mobiltelefonen. Outlook er satt til standard e-postklient og e-postkontoen min er satt til standared e-postkonto. Når jeg åpner synkroniseringsprogrammet og trykker på det lille +-tegnet får jeg ikke opp Outlook 2007 som synkroniseringsprogram i instillingene. Jeg får bare Outlook Express eller Outlook 200/2002/2003. Ingen 2007 versjon der. Og hvis jeg trykker på egenskaper så står det at den ikke fant noen profiler. Trenger hjelp! ;)

Men kan Outlook være problemet og ikke synkroniseringsprogrammet? ;)

6979608[/snapback]

Velg Outlook 2003 og vær obs på at du kanskje har både norske og engelske navn på mappene - altså både Kalender og Calender. Du finner dette under instillinger under sykronisering.

Lenke til kommentar

Fant problemet nå. Jeg hadde satt e-posten i Outlook som standard, men ikke alt annet. Derfor fant den det ikke. Men nå fungerer det. Jeg synkroniserer fortsatt mot det som PC-en påstår er Outlook 2000/2002/2003, selv om jeg bruker 2007, men det er vel bare en skriveleif eller bagatellfeil fra SE eller Microsoft ;)

Lenke til kommentar

Hei! :)

Noen som vet om det er sånn "høyreklikks-funksjon" på P990..? Slik at om man trykker på et element, og holder nede pennen så dukker det opp en meny? Vet det er det på Windows Mobile, og håper virkevil det er det på denne også.. Men jeg får det ikke til å funke.. :cry:

Lenke til kommentar

I Opera fungerer det. Men hvis du får det til ellers er du god :p Er ingen høyreklikk funksjon i Symbian. Men du kan bruke pennen. Hvis du for eksempel drar pennen fra venstre til høyre og så opp (som pilen på enter tasten, bare opp ned, speilvendt), så kopierer den teksten du har merket. Hvis ikke er resten i menyene ;)

Lenke til kommentar
I Opera fungerer det. Men hvis du får det til ellers er du god :p Er ingen høyreklikk funksjon i Symbian. Men du kan bruke pennen. Hvis du for eksempel drar pennen fra venstre til høyre og så opp (som pilen på enter tasten, bare opp ned, speilvendt), så kopierer den teksten du har merket. Hvis ikke er resten i menyene ;)

6984754[/snapback]

Okej, takk for svar :-)

Har et spm til... Under "lyder og varsel" står det at du også kan få et varsel på skjermen når man får sms.. Dette skjer ikke hos meg, det kommer kun opp en bitte liten konvolutt nederst.. Er det dette som er varslingen..?

Lenke til kommentar
får en del kern exec feil når jeg driver med mobilen, uavhengig av hva slags program jeg driver med, men men syntes ikke det SE Media studio var noe å hoppe i taket for men smak og behag, fikk bare en smal stripe video.

6989155[/snapback]

Samme her, får også ofte kernel-feilmeldinger...

Kan noen fortelle meg hva som er oppdatert i den nye FW? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...