SvennAndre Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Haha, dritbra. Neste tog til bodø, HERE I COME! Vel, om ikke qxl fjerner den snarest, kommer jeg aldri til å bruke siden der igjen. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Qxl er useriøst. Har hørt om mange som har fått kattesand, ved og stein i postoppkrav fra kjøp på den siden. Det samme går egentlig for finn.no også. At qxl.no ikke har fjernet annonsen viser hvor useriøse de egentlig er. Hvis dere er redd for å få feil når dere får tilsendt i postoppkrav, så kan dere prøve å få åpnet den på posten for å sjekke at innholdet er korrekt før dere betaler. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Jeg har også rapportert. Helt utrolig at QXL ikke har fjernet den. Endret 23. august 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
sniK Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Lurer på om jeg skal by på denne. Har jobbet i Posten så jeg er godt kjent med dem som jobber der, så da får jeg nok se hva som er oppi før jeg betaler. Selvfølgelig vet jeg at det ikke er en PS3, men jeg ble fryktelig nysgjerrig på hva som er oppi esken. Idioti eller ren nysgjerrighet? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Registrant Contact Information: Name: novcon.info - Novcon Address 1: postboks 6266 City: bodoe State: bod=F8 Zip: N-8031 Country: NO Phone: +47.xxxxxxxx email [email protected] KILDE: http://WHO.IS/ (søkte på domenet novcon.info) Her er infoen hans! Bare å ta kontakt. Jeg har redigert vekk navn og telefon. Vil du vite hvem det er søk selv på WHO.IS Noen som ringer han? Han har også vært daglig leder i diverse andre firma i bodø. Dette fant jeg ut ved å søke på navnet hans på google (navnet fra who.is ) Endret 23. august 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Og dermed ble det litt mer kjent: http://itavisen.no/php/art.php?id=315555 Endret 23. august 2006 av spiderworm Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Og dermed ble det litt mer kjent:http://itavisen.no/php/art.php?id=315555 6727254[/snapback] Og enda mer: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/ps...ticle717828.ece Lenke til kommentar
sniK Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dette ble en god start på onsdagen ! Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Lurer på om QXL bruker dette som all reklame er god reklame. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ser ut som Qxl har fjernet den nå. Du får den fremdeles opp ved bruke direktelinken, men går du på kategorien den var under så er den borte. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tror muligens selger avsluttet auksjonen selv, litt vanskelig å si etter at QXL gjorde om systemet sitt. Tidligere har det vært litt andre meldinger når en annonse er fjernet av QXL og brukeren pleier også å bli kastet ut. Samme det, auksjonen er i det minste avsluttet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er ute fortsatt på QXL, så det sto om den på ITavisen så da blir det nok mange som ser den. Ikke det at jeg tror det fører til mange som går på den der. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er ute fortsatt på QXL, så det sto om den på ITavisen så da blir det nok mange som ser den. Ikke det at jeg tror det fører til mange som går på den der. 6727317[/snapback] Den ligger ute på QXL, men ingen kan kjøpe. Begge auksjonene er avsluttet 23/8/2006 10:01 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Så det rett etter at jeg postet Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Den følgende auksjonen er stengt - Denne auksjonen har utgått på dato, eller alle gjenstandene har blitt solgt. Du kan ikke by på denne auksjonen lengre Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Synes den fyren bør lære seg ret skrivign før han begynner å selge PS3. Noen andre som ser for seg at den UPS-lappen har blitt offer for litt kreativ Photoshop-editering? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 NovCon svarer på Itavisen: Hei vi er ny oppstartet firma og var vell vert noe uheldig her ja =( Nå er det sån at vi har trukket annonsen og vil ikke gå ut med salg før lanserings dato.Vi har handlet i god tro med et italiensk frima og pakken er på tur til oss nå med express. Ups Ja vi stusset på vekten av pakken der den skal over 60 kilo. Nå er det så at det kan hende det er vi som blir lurt trill rundt. MEN vi har også sjekket med uk england. Vi har spurt begge firmaer hvor dem har klart og oppdrive varen der begge svarer med at de største butikker har mottat samples av playstation 3 som kan videre selges. Nå er det sån at vi aldri har tenkt og svindle noe som ikke lønner seg. Dette vet da alle. Vi har heller ikke stusset på navnet før dere sier det NVCON. Jeg vil si vi er max uheldig her ja. Men til bake til pakken. når denne er her om noen dager skal jeg legge ut om det var orginale playstation 3 som er tilsendt oss. Er det noen som ligger ann til og bli lurt her er det oss. Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 kiMMey says: ya rly. Dette virker som et usselt forsøk på å "redde skinnet" eller noe sånt, de får nok aldri sin PS3. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Hehe, eg venter i spenning på at pakken skal ankomme Endret 23. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Iflg mail fra Sony prøver de å ha 2 mill klare til 17 november. De kontaktet også QXL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg