spiderworm Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvorfor skal qxl slette auksjonen? De tjener jo fett på salget :!: 6724340[/snapback] Akkurat det de gjør, og så lenge de kun får spredte tilbakemeldinger fra QXL's brukere gir de sikkert litt blanke. Hadde dette derimot blitt slått opp på diverse nyhetssider på internett og/eller at Sony hadde tatt en telefon, sendt en fax eller mail tror jeg annonsen hadde forduftet forholdvis raskt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som har tipset nyhetene eller sony? Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Noen som har tipset nyhetene eller sony? 6724370[/snapback] Sendt av gårde en mail til Sony Norge Endret 22. august 2006 av spiderworm Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som har tipset nyhetene eller sony? 6724370[/snapback] Sendt av gårde en mail til Sony Norge 6724382[/snapback] Videresende den samme til tips@tåpelige-aviser-i.no Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som har tipset nyhetene eller sony? 6724370[/snapback] Sendt av gårde en mail til Sony Norge 6724382[/snapback] Videresende den samme til tips@tåpelige-aviser-i.no 6724391[/snapback] Er vel ikke så mange andre enn digi og itavisen som hadde orket å skrive om dette, og vil ikke ta opp spalteplass fra de vanlige kvalitetsartiklene dems. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 btw, er det flere enn meg som igjen er totalt forvirra over endringene som er gjordt på sidene til qxl? finner ikke oversikt over noen av de siste auksjonene jeg har vinni...ble like forvirra forrige gang også...huff Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 btw, er det flere enn meg som igjen er totalt forvirra over endringene som er gjordt på sidene til qxl? finner ikke oversikt over noen av de siste auksjonene jeg har vinni...ble like forvirra forrige gang også...huff 6724600[/snapback] Ja, det skulle bli bedre, me nspør du meg helt elendig... stjernene stemmer jo heller ikke. Har 96% eller noe og har kun 3 stjerner, jeg skal jo ha 5... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Spørsmål fra Spirre_no38 det er bullshit at den er releasa i statene allerede. post et bilde av deg med maskina så skal jeg vurdere å ikke anmelde deg til qxl for bedrageri Svar fra novcon Naiv i gjen. Oppkrav eller hentes i bodø.Hvis du surfer litt på supplyers og playstation 3 kan du bestille den fra nesten hele verden. Ikke kom og snakk bull shit om oss da vi importerer og er seriøse Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Det med stjernene er VELDIG rart, http://help.qxlricardo.com (gå til 02. Min konto --> 03. Mine karakterer --> 00. Hva betyr de forskjellige karakterene Etter oppdateringen har altså farge på stjerne og antall stjerner ikke noe å si på hvor gode tilbakemeldinger du har fått, kun antallet! Endret 22. august 2006 av spiderworm Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) De har en kategori for ps3 inne på nettbutikken dems, men det er ingenting der. de sier at de er seriøse men selger produktet ulovlig(?) gjennom qxl fordi de ikke kan legge det ut i butikken. http://novcon.info/ Sia er ikke ferdig bygd enda, så man kan ikke se hvem om er ansatte og annen kontaktinformasjon. Bare en liten ting ekstra, quote fra novcom: !Novcon Bodø er et ny etablert firma, Som tilbyr service automater til butikker, Skoler og Offentlige toaletter. Automater som er utplassert av Novcon tilbyr brukerne produkter som, Tamponger, Bind, kondomer, og hygiene artikler.Alle kan henvende seg til oss ang utplasseringer og løsninger. Å få utplassert en hygiene automat fra Novcon koster deg ikke noe. Det er Novcon som drifter og vedlikeholder alle automater. Du som bygg eiere eller deg som har drift i ett lokale henter inn provisjon på de automater man har hengende. hvordan i huleste kontakter man dette firmaet for å få plasert en sånn automat i butikken sin når kontaktinformasjonssia ikke finnes? Endret 22. august 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Oh my! Skal dra til bodø for å kjøpe nå, ser dere senere!. 6723709[/snapback] Lykke til.. Det er utvilsomt i Bodø vi vil se verdenslanseringen av PS3! :!: 6723723[/snapback] Umm jo.. Han har jo PS3 der da dummen 6723730[/snapback] Kjøpe et tomt PS3 kabinett da eller Han har sikkert fått tak i det hehe, kan vel ikke være så vanskelig å få laga det vel Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Man får sikkert en ps3 uten grill muligheter, derimot så gir den deg tyggis, tamponger og kondomer når du trykker på eject knappen Nei detta var fa*n meg dagens... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Han slettet spørsmålet mitt og . ler meg ihjel hvis det faktisk er noen som legger inn bud på denne auksjonen Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Aug 18, 2006 GS: So is the PS3 already being manufactured? Kaz Hirai: We haven't started manufacturing yet. Some of our ops guys were actually just in China, and also in Japan just reviewing the [production] lines and everything else. But they are, again, preparing as we speak to get the manufacturing going. We've not announced and we haven't set really a specific date to say, "As of this day we're going to start manufacturing." Link Morsomt at han har fått tak i en PS3 når de ikke har begynt å produsere PS3 ennå Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 btw, er det flere enn meg som igjen er totalt forvirra over endringene som er gjordt på sidene til qxl? finner ikke oversikt over noen av de siste auksjonene jeg har vinni...ble like forvirra forrige gang også...huff 6724600[/snapback] Ja, det skulle bli bedre, me nspør du meg helt elendig... stjernene stemmer jo heller ikke. Har 96% eller noe og har kun 3 stjerner, jeg skal jo ha 5... 6724716[/snapback] de nedgraderte meg fra superkjøper fordi jeg hadde under 95% positivt. det står jo på sidene at jeg har langt over 99%, dvs en negavtiv kommentar på totalt 180 kommentarer. og den ene negative fikk jegffordi en kødd var misfornøyd da jeg brukte hele 2 dager på kontakte han men seriøst. vi må få noen til å besøke disse folka som selger denne ps3 maskina. med kamera. og balltre dersom de juger Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kunne man ikke registrert noen falske brukere med ikke-eksisterende adresser på QXL, for så å kjøpe alle maskinene hans. Så får han kasta bort noen tusen i porto på å sende pakker med ved og murstein rundt i hele Norge som han får i retur et par uker senere? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kunne man ikke registrert noen falske brukere med ikke-eksisterende adresser på QXL, for så å kjøpe alle maskinene hans. Så får han kasta bort noen tusen i porto på å sende pakker med ved og murstein rundt i hele Norge som han får i retur et par uker senere? 6726465[/snapback] Tror du må bekrefte adressen ved at QXL sender ut et brev i posten med en aktiveringskode. Var iallefall slik før. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 sikkert et ganske dumt spørsmål men, når han man kan betale i oppkrav så er det vel ikke veldig lett og svindle folk? Ja jeg er trøtt Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) sikkert et ganske dumt spørsmål men, når han man kan betale i oppkrav så er det vel ikke veldig lett og svindle folk? Ja jeg er trøtt 6726785[/snapback] Jaja, det er jo bombesikkert det .. Bare å putte 5kg jernskrammel i en pakke det og sende av gårde.. Pakken får du ikke åpne før du har betalt uansett.. EDIT; Jeg også er trøtt Endret 23. august 2006 av Fhj Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har en QXL konto jeg ikke har brukt siden de ble "betal" Lurer på om jeg skal legge inn ett bud på en 10-12.000kr.. Han får vel en fin liten regning fra QXL da også.. Har også en kompis som bor i Bodø, kan si at han kommer å henter maskinen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg