smurfine Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Har tele2 pluss og såvidt jeg har forstått trenger man ikke å oppgradere simkortet for å kjøre videotelefoni. Men hos meg er valget "videotelefoni" helt grått, dvs. jeg får ikke valgt det. Noen som vet hvorfor? Er det noe jeg må sette opp? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er det 3G signaler der du bor da? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du må ha 3G-dekning. Den du skal ringe til må også ha videotelefon og være innenfor dekningsområdet til 3G-nettet. Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Trodde da det skulle være dekning, ifølge Telenors dekningskart skal det være full dekning i hele området her. Prøvde ute ista, men fikk ikke opp noe på skjermen. Skal det ikke automatisk komme opp et symbol? Har Nokia. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Trodde da det skulle være dekning, ifølge Telenors dekningskart skal det være full dekning i hele området her. Prøvde ute ista, men fikk ikke opp noe på skjermen. Skal det ikke automatisk komme opp et symbol? Har Nokia. 6722125[/snapback] Der hvor signal styrken er har man da 2 type symboler. Enten er det en antenne der som viser signalene. Da har du ikke 3G dekning. Men om den antenna blir byttet ut med 3G (står det i tekst) så har du 3G signaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå