Fotofashion Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 eller mulig jeg føler at denne er bra nok, og spennende nok til å få printet ut. gjerne kom med streng kritkk.. trenger det for å lære. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Savner bunn og i grunn et hode.. Men bildet er ganske bra synes jeg.. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg synes den er alt for mørk, du burde justere toneskalaen en del. Bra bevegelse i bildet, men det magler litt av kroppen da... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Jeg synes den er alt for mørk, du burde justere toneskalaen en del. Bra bevegelse i bildet, men det magler litt av kroppen da... 6722032[/snapback] orginalen er en del lysere. så det kan jeg fikse.. prøvde å få leken i fokus ikke barnet.. derfor var jeg ikke nøye med å komme langt nok ut slik at hodet ble med. Får plage han litt til kanskje Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er -ikke- enig. Mørkheten gir bildet et slags tyngde. Som om det skulle være et gammelt bilde fra krigens dager etc.. Er bildet s/h synes jeg ikke det skader at det ser litt "vintage" ut. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jeg sa ikke at hele bildet skulle lyses opp noe særlig, men dersom man justerer toneskalaen får du mye bedre dynamikk i bildet. Litt lmer lys på enkelte punkter, slik som dette: http://flagrantdisregard.com/flickr/onblac...5140&size=Large Som du ser er bildet veldig mørkt, men det har noen få lyse partier som gjør det ganske dynamisk. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Haaland.. så intr ut dette.. hvordan gjør man dette? har photoshop.. Men ja.. jeg ønsket bildet mørkt.. syns ballen er i seg selv lyst nok for å gi det kontrast. Lenke til kommentar
Haaland78 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Setter luminance på highlights høyere, noe høyere brightness og senker luminance i shadows. Er litt usikker på hvordan det gjøres i PS, bruker Lightroom selv. Men siden begge er fra Adobe, tipper jeg at det er ganske likt. Edit: Tok meg friheten til å vise deg: Endret 22. august 2006 av Haaland78 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 så mere effektiv ut det der ja.. prøvde meg litt med å editere levels.. men får ikke til samme effekten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå