ersa Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Sandisk Sansa e270 6GB koster 1495,- på netshop denne uken. Er det et godt kjøp? Fra HW.no sin test av spilleren + Pen og solid + Høy kapasitet i forhold til størrelse + Fri filbehandling av musikk, god videokonverter + God lydkvalitet - Vanskelig å trykke inn navigasjonsknappene - For høy kontrast på skjermen - Bruker spesialkabel for overføring av data - Mangler radio Link til spiller hos netshop Link til HW.no sin test Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Lurer på akkurat det samme, siden jeg vurderer den selv. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Jeg bestillte den i gårkveld, ble sendt i dag. Har den nok i morgen eller på torsdag. Skal gi deg tilbakemelding på spilleren da Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Sandisk Sansa e270 6GB koster 1495,- på netshop denne uken. Er det et godt kjøp? Fra HW.no sin test av spilleren + Pen og solid + Høy kapasitet i forhold til størrelse + Fri filbehandling av musikk, god videokonverter + God lydkvalitet - Vanskelig å trykke inn navigasjonsknappene - For høy kontrast på skjermen - Bruker spesialkabel for overføring av data - Mangler radio Link til spiller hos netshop Link til HW.no sin test 6720215[/snapback] Ser ut som en bra spiller dette. Vurderer den selv Endret 22. august 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg fikk min spiller i dag. Funka helt fint å overføre musikk og sånn. Lyden er god, men de medfølgende øreproppene må byttes ut.. Fin skjerm, gode menyer osv. Spiller også av video godt Hadde problemer med at den hang seg litt, men så oppdaterte jeg firmware og alt har vært bra siden. Jeg er godt fornøyd! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Høres lovende ut! Min ligger på omlastingsterminalen her i Bergen. Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg fikk min spiller i dag. Funka helt fint å overføre musikk og sånn. Lyden er god, men de medfølgende øreproppene må byttes ut.. Fin skjerm, gode menyer osv. Spiller også av video godt Hadde problemer med at den hang seg litt, men så oppdaterte jeg firmware og alt har vært bra siden. Jeg er godt fornøyd! 6730205[/snapback] Anbelfaler du meg å kjøpe den da? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ser ikke noen grunn til å ikke gjøre det. Hvilke alternativer er bedre? Jeg ser ikke noen som kan konkurrere på pris/kapasitet/funksjoner.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 iPod Nano kanskje. Her må noen uttale seg som har prøvd begge Lenke til kommentar
ersa Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Jeg fikk spilleren min i dag. Må si meg meget fornøyd. Overføring av musikk gikk smertefritt (selfølgelig). Gode menyer, grei skjerm. Eneste negativet må være navigasjonshjulet, det er ikke akkurat det beste jeg har prøvd. Når det gjelder Sansa e2XX kontra Nano så kommer Sansa e2XX bedre ut grunnet den lave prisen. Dersom noen finner 6GB for lite kommer det en modell med 8GB i september. Den heter Sansa e280. __________ Men over på noe annet... Noen som vet hvor man får tak i lader til sansa eller en annen løsning med en strøm til usb omformer? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har hatt denne spilleren bare i 4 gig versjonen drøye 2 uker nå og må si meg meget fornøyd den holder en 3-4 dager på batteriet og har aldri hatt noen problemer. Det finnes kun et lite minus og det er muligheten til å justere lydbilde liker ikke de ferdige greiene de har. ellers en absolutt topp spiller Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Sandisk Sansa e270 6GB koster 1495,- på netshop denne uken. Er det et godt kjøp? Fra HW.no sin test av spilleren + Pen og solid + Høy kapasitet i forhold til størrelse + Fri filbehandling av musikk, god videokonverter + God lydkvalitet - Vanskelig å trykke inn navigasjonsknappene - For høy kontrast på skjermen - Bruker spesialkabel for overføring av data - Mangler radio Link til spiller hos netshop Link til HW.no sin test 6720215[/snapback] Kontrasten kan skruest opp og ned, det kan vere vanskelig å navigere uten trening men etter ca 2 timer er det lett... Jeg har e250 og er veldig føornøyd Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Noen som vet om det finnes noe AC/USB adaptere jeg kan bruke? Vil iPod sin fungere? Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Eg har ein sansa e270 og den funker fint.. men det eg ikkje får til er sansa media converter.. eg prøver å starte det men når den blå start ruta kjem opp hopper det fram ein feilmelding av typen der du trykker: ikke send. noken som har hatt lignende problem? eller veit kva som kan gjerast? har reinnstalert fleire ganger uten hell. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som vet om det finnes noe AC/USB adaptere jeg kan bruke? Vil iPod sin fungere? 6771051[/snapback] Nei ipod sin vil ikke fungere, men du kan kjøpe vanlig 220v og 12v kontakt på komplett.no Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Har du link til noe som du vet fungerer? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Hama USB-lader Jeg fant en! Takk ingebrigtz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå