Gå til innhold

NFS Carbon... Nå må det vel være mulig


Anbefalte innlegg

Most Wanted hadde vært ennå bedre... om det var mer ennå open ended. Og jeg savner fremdeles car damage. Burde ha mulighet til å velge mellom "ingen" "lite" og "realistisk"

6745717[/snapback]

 

Hadde man hatt muligheten til å velge car damaged, så hadde det nok ikke vært like mange biler i spillet. Dette har også vært et tema for Gran Turismo spillene. Noen bilmerker godtar car damaged, mens andre ikke godtar det. Så det sier seg selv at det hadde vært på trynet å spille et spill hvor alle Ferrariene kan smelle i en vegg i 300 mk/t uten å bli skadet, mens alle Ford bilene blir totalvrak etter fornt kollisjon i 50 km/t.

 

Alternativet er jo også å bruke ikke eksisterende bilmerker, men for min del forsvinner halve sjarmen med bilspill når merkene heter Svada, Skropel, osv.

 

En annen ting jeg misslikte med NSF MW, var at man kunne kjøre med bånngass stortsett hele tiden, uavhengi av om det var en lang strekning eller om det var en sving. Realismen rundt bilenes kjøreegenskaper var ikke akkurat helt tilstedeværende(jeg skal forsåvidt ikke henge meg så opp i dette, siden jeg ikke husker om man kunne stille inn realismen på dette området).

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen bilmerker godtar car damaged, mens andre ikke godtar det.

 

Det er jo temmelig idiotisk. Jeg synes bilmerker burde falle under copyrightlovens "fair use" paragraf... men så er det jo i USA disse spillene lages... så jeg skjønner godt at EA tripper rundt på tå hev.

 

men for min del forsvinner halve sjarmen med bilspill når merkene heter Svada, Skropel, osv.

 

Sant det. Men her er det tydeligvis copyright loven det er noe galt med. Biler er ikke bare varemerker, de er noe langt mer. De er en del av bybildet. Da synes jeg spillfabrikanter fritt burde få bruke dem i spill, så lenge de reflekterer virkeligheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...