Gå til innhold

NFS Carbon... Nå må det vel være mulig


Anbefalte innlegg

å finne på noe nytt snart...?

 

Eneste jeg har som grunnlag er riktignok de videoene som ligger tilgjenglig på nettet, men de ser ihvertfall på ingen måte revolusjonerende ut...Men det kan selvsagt være litt for tidlig å være kritisk...

 

Har egentlig alltid likt NFS, ihvertfall de tidligere spillene. Synes UG var helt greit, men så tok det litt mye av i toern, og selv om politi var tilbake, og det var mulig å kjøre i dagslys var ikke MW så mye nytt heller...

 

Nå har de da altså hatt ca 2 år på å utvikle et spill til neste-gen konsoller, og så kommer de etter alt å dømme med de samme styla bilene, i den samme natta, men nå med litt svingete fjellveier... Ellers ser det helt likt ut... Bør ikke de litt harry gangster-utviklerne snart våkne opp å gi oss et nytt Hot Pursuit elns?

 

Nå som vi kan vente oss Test Drive, Forza, MotorStorm m.m. den kommende høsten/våren burde vel strengt tatt EA fått litt mer press på seg til å gi ut noe nytt...?

 

Sånn... det var deilig...;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
skjønner heller kke at de går tilbake til hot pursuit.. det er det dessidert beste need for speed spillet gjennom tidene

6720180[/snapback]

Word. Need For Speed III: Hot Pursuit var latterlig morro i multiplayer, sette opp spikes i tuneller og annen morro :)

Ellers holder "Road & Track presents: Need For Speed" en viss plass hos meg, første spill jeg kjøpte på CDROM (for seks-sju hundre spenn (!!), og de var latterlig mye morro i det spillet.

 

Men jeg er enig, denne serien begynner å falme, de kunne godt kommet opp med noe nytt.

Lenke til kommentar

Nå blir det vel det samme om de gjør den Hot Pursuit greie over og over igjen da. Fast and Furious filmene endret serien, slik er det bare. Utviklere går for mer sikre titler pga. penger.

 

Personlig mener jeg Most Wanted var et steg i riktig retning igjen. Likte hvordan ting var satt opp der. Synes Underground-serien var litt tynn og tam, tross stilen til historien.

 

Nå blir det vel mer variasjon også, da du i begynnelsen starter i byen og etterhvert går ut på landeveiene. Ellers har også spillet mer variasjon enn tidligere også med forskjellige bilklasser. Så jeg ser fram til å se mer av spillet.

Lenke til kommentar
enige at most wanted hadde riktig retning..det som vars å mye bedre med hot pursuit, er at det er med politi(tilbake i most wanted,men ikke like ekstremt) pluss at det var bare sportsbiler, og ikke gate biler som er støgge uten å ha styla dem

6721598[/snapback]

Ja, det kan jeg si meg enig i. Nå vil Carbon ha en rekke sportsbiler i forskjellige klasser, så kanskje de fleste vil bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Det sto en del info om det i Gamreactor(bladet) nå i august. Anbefaler deg å titte innom det bladet, mye bra nå...

6720119[/snapback]

 

Har lest den faktisk, og selv om det riktignok er noen endringer og oppgraderinger er det ikke mye nytt...

 

Savner bare det å kjøre ordentlige sportsbiler ala Porsche, Lamborghini, Ferrari med mer i varierte natur, som fjell, snø og ørken med Ill Ninö politibil i helene, fremfor en blodtrimma, overstyla Mazda i en mørk og våt by...

Lenke til kommentar

"Nytt for året i NFS: Carbon er at man kan rekruttere andre førere til hjelp i kampen mot rivaliserende gjenger, der respekt og kontrollen over byens gater og de omkransende fjellområder står på spill."

 

YAY! Istedet for å kjøre bil skal du styre en gjeng med overpimpa Mazdaer i kamp om respekt. Høres ut som om Carbon blir enda latterligere enn Underground 2.

 

(Alt er IMHO selvsagt, men jeg må få lov til å si det, for det irriterer meg at EA har mer eller mindre ødelagt NFS serien.)

 

Edit:

Tror jeg skipper Carbon og følger Pastor Lorentzen sitt råd om Test Drive: Unlimited :)

Endret av m_eide
Lenke til kommentar
Det sto en del info om det i Gamreactor(bladet) nå i august. Anbefaler deg å titte innom det bladet, mye bra nå...

6720119[/snapback]

 

Har lest den faktisk, og selv om det riktignok er noen endringer og oppgraderinger er det ikke mye nytt...

 

Savner bare det å kjøre ordentlige sportsbiler ala Porsche, Lamborghini, Ferrari med mer i varierte natur, som fjell, snø og ørken med Ill Ninö politibil i helene, fremfor en blodtrimma, overstyla Mazda i en mørk og våt by...

6721675[/snapback]

 

TDU er bestilt for lenge siden selvsagt... Men NFS skal ha for noe, og det er den morsome arcade kjørefølelsen... Så gir TDU meg den feelingen NFS ga meg før UG spillene kommer jeg ikke til å ense at Carbon kommer engang...

 

Det jeg allerede nå kommer til å savne i TDU er uansett variasjonen i omgivelsene... I NFS3 tror jeg det var, kunne man kjøre i forstader, fjellveier med eller uten snø, ørken ish, landeveier m.m... Riktignok er Hawaii stort som bare det, men det ekke mye snø der... ei heller ørken (tror jeg ;) )

 

Men som nevnt... blir TDU like bra som det har muligheten til å bli, skal jeg for første gang la et NFS-spill gå forbi i stillhet...

Lenke til kommentar

Ble lurt til å se The Fast And The Furious - Tokyo Drift i går, og det er ingen tvil om at NFS Carbon har hentet inspirasjon herfra... Enkelte av sekvensene, da spesielt de i fjellene er mer eller mindre helt like som videoene tilgjenglig av NFSC...

 

Men.. lett påvirkelig som jeg er ble jeg selvsagt litt smågira og prøvde demoen av MW som ligger ute (hadde spillet, men solgte det etter en stund), og synes det da var veldig moro, og kunne et lite øyeblikk merke at jeg gledet meg litt til Carbon... selv om det er som UG/MW med fjell ;)

 

NFS er god på drifting ;)

Lenke til kommentar

eg har vel spelt ALLE need for speed spelo, og må sei at eg syns det var morsomare før! hadde liksom litt mer sjarm før:P (Toyota Supra er fremdeles favoritt bilen min etter at eg spelte det første need for speed spelet:D) men kommer sikkert uansett til å prøve meg på CARBON, har eg først begynt prøvd alle dei andre så slutter eg bare ikkje sånn heilt uten vidare, men poenget er at det er ikkje det samme som før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...