bokhylle Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hehe.. En liten skriveleif der. Men når kan jeg velge plass for halve billetter da? Endret 16. september 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe.. En liten skriveleif der. Men når kan jeg velge plass for halve billetter da? 6876336[/snapback] "Når vi har fått alt på plass " sa de.. Vet ikke når det er men^^ Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jaaaa. endelig er seat mapen oppe. super bra jobbet HW lan crew. stor hylest til dere Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dårlig greier at vi som har bestillt både "halve" billetter og billetter for hele lane må vente med å plassere oss for å være sikkre på at vi får sitte sammen... Dette syns jeg rett og slett virker litt amatør, de kunne heller venta med å gi ut seatmape til det var helt ferdig i steden for å gi ut noe halv ferdig og "dårlig" greier. Poenge mitt er at vi som besttiller flere og forskjellige billetter "støre kunder på en måtte" får dårligere service/fordeler... Blir dette fikset fort som f... eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg