.patrick Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Partyticket er no drit! Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 dere som er med å gjøre hw mulig burde jo, ringe eller ta kontakt med Partyticket, og få ordnet det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 dere som er med å gjøre hw mulig burde jo, ringe eller ta kontakt med Partyticket, og få ordnet det 6863136[/snapback] Vi har tid. Ingen som får bestille før det kommer opp uansett.Blir hipp som happ om du får vite det i dag eller i morgen eller om to uker. Så lenge du er oppdatert får du velge seat ganske så fort. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Det er ikke det det går på Dag.. Det er hvor sinnsykt trege de er til å legge opp et kart.. Burde ikke ta tid, heller ikke å fikse den feilmeldingen som kommer opp. Argh! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Det er ikke det det går på Dag.. Det er hvor sinnsykt trege de er til å legge opp et kart.. Burde ikke ta tid, heller ikke å fikse den feilmeldingen som kommer opp. Argh! 6864158[/snapback] Hva er det, det ikke går på? Jeg sa ikke årsaken til det, bare at vi måtte vente Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Dette begynner å bli frustrerende. Vi normale mennesker som er litt våkne liker å være tidlig ute med ting og få det gjort så vi kan slappe av litt. Det er så forbanna seigt å måtte følge med hver dag i tilfelle seatinga kommer opp så vi får reservert oss. Du vet ikke hvor fort gjort det er å havne bakpå og må vente på ledige seter i tilfelle noen bytter om. Nei, skjerpings. Få opp seatmap nÅ! Dere bør ha mer enn god nok innsikt i hvordan ting skal se ut i hallen nå. Dere har holdt på i flere måneder. Dere kan i det minste legge ut Release Candidate seatmap eller noe da. Så vi i det minste kan se hvordan kartet ser ut til nå. Og om det er HELT sant at dere har sendt map til PTN så er det flaut og tragisk på vegne av PTN at de ikke viser en mer fornuftig feilmelding når det ikke er oppe enda. Se bare her: Klikk for da big bilde in yer nettleser Endret 15. september 2006 av saivert Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Dette begynner å bli frustrerende. Vi normale mennesker som er litt våkne liker å være tidlig ute med ting og få det gjort så vi kan slappe av litt. Det er så forbanna seigt å måtte følge med hver dag i tilfelle seatinga kommer opp så vi får reservert oss. Du vet ikke hvor fort gjort det er å havne bakpå og må vente på ledige seter i tilfelle noen bytter om. Nei, skjerpings. Få opp seatmap nÅ! Dere bør ha mer enn god nok innsikt i hvordan ting skal se ut i hallen nå. Dere har holdt på i flere måneder. Dere kan i det minste legge ut Release Candidate seatmap eller noe da. Så vi i det minste kan se hvordan kartet ser ut til nå. Og om det er HELT sant at dere har sendt map til PTN så er det flaut og tragisk på vegne av PTN at de ikke viser en mer fornuftig feilmelding når det ikke er oppe enda. Se bare her: Klikk for da big bilde in yer nettleser 6869919[/snapback] What he said! Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Dette begynner å bli frustrerende. Vi normale mennesker som er litt våkne liker å være tidlig ute med ting og få det gjort så vi kan slappe av litt. Det er så forbanna seigt å måtte følge med hver dag i tilfelle seatinga kommer opp så vi får reservert oss. Du vet ikke hvor fort gjort det er å havne bakpå og må vente på ledige seter i tilfelle noen bytter om. Nei, skjerpings. Få opp seatmap nÅ! Dere bør ha mer enn god nok innsikt i hvordan ting skal se ut i hallen nå. Dere har holdt på i flere måneder. Dere kan i det minste legge ut Release Candidate seatmap eller noe da. Så vi i det minste kan se hvordan kartet ser ut til nå. Og om det er HELT sant at dere har sendt map til PTN så er det flaut og tragisk på vegne av PTN at de ikke viser en mer fornuftig feilmelding når det ikke er oppe enda. Se bare her: Klikk for da big bilde in yer nettleser 6869919[/snapback] What he said! 6870118[/snapback] What he said he said. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 And I said it. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Slapp av, det er sendt til Ptn, Claes driver ikke å juger! Så rolig, det kommer opp. Hvis dere likevel ikke vil vente, send en mail til Ptn og spør hvorfor det går så sykt treigt eller hva som skjer.. Det er liten vits i å bumle ut med masse what he said, vent heller på svar, det kommer nok ikke fortere av den grunn Ha Tålmodighet.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Håper det kommer opp i morgen. (^^,) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 noen som vet hvor mange billetter det er igjen fra onsdag til fredag? Takk Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 hva skal vi gjøre viss ikke partyticket får opp seatmapen før lanet begynner. blir det sånn at man bare skal løpe inn og ta en plass da? eller Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Blir gøy det =) Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Blir gøy det =) 6874300[/snapback] Haha, ser det for meg. 2 tusen svette nerder som løper for livet Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Vel nå er seatmap oppe. De som har billett - få deg en plass. Dere som ikke har billett - kjøp billett og finn deg en plass i galskapen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Fine greier! Seata kompiser og klar for LAN Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Yeah! Rad 5 tenker jeg gjengen min kommer til å sitta. What the hell? Hvorfor kan jeg ikke velge plass når jeg har onsdag til fredag billett? Endret 16. september 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Yeah! Rad 5 tenker jeg gjengen min kommer til å sitta. What the hell? Hvorfor kan jeg velge plass når jeg har onsdag til fredag billett? 6876162[/snapback] Hvorfor? Fordi du må seate deg ett sted Hvis du mente "hvorfor ikke", de har bare åpnet en del av seat mapet, så kanskje derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg