Gå til innhold

HW-Lan 06: Anngående bestilling og seter

-Shark-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel sikkert opp i kveld eller i morgen da. :)

Det er ingen tvil om at de som seater når det kommer opp nå får sitte sammen. Det er såpass få som har meldt seg på at det vil gå veldig bra!

Men det "vi" burde tenke på er å plassere oss så tett sammen som mulig, så flere større grupper får mulighet til å sitte sammen. Hvis dere skjønner :)

Lenke til kommentar
når var det egentlig seatmapen skulle komme opp a?

6792524[/snapback]

Bah..

Den skulle komme opp når vi vet hvor stoler og bord og dritt og møkk skal være, noe vi vet sikkert nok til å ha sendt det til Ptn, men det kan ta litt tid å laste det opp ser de tut som.

Til alle - Have patient!

Lenke til kommentar

Det er ikke et problem å vente. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! ;)

- Men litt saklig så hvis du følger med på denne tråden jevnlig (dvs. hvert nye innlegg) så anntar jeg at Øyvind kan gi sitt ord på at han vil si ifra her så fort han kan..? :)

Lenke til kommentar

Jeg får ikke noe beskjed på når den kommer ut, jeg vet bare at den kommer ut så fort som det er mulig - altså så for vi vet, eller så fort Ptn legger den ut!

Litt småirritert kan man bli, når de samme spørsmålene kommer opp gang på gang i samme tråd osv. :p

Sier bare LYKKE TIL Info crew :)

Lenke til kommentar
Hehe, en idé å skrive det i første post da? Etter som folk flest leser første post og poster...  :p

6793815[/snapback]

Driver på en FAQ som kan legges ut her, for de spm. som ikke er besvart i FAQ'en på lan.hardware.no. Så slipper vi kanskje samme spørsmål gang på gang :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...