Axes Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nothing else mathers 6731861[/snapback] Det er snakk om metall.Nothing Else Matters er en rolig, akustisk sang. OT: Slayer - Raining Blood (Slayer har en del godlåter.) Metallica - Seek And Destroy (Også en del godlåter.) Iron Maiden - Fear Of The Dark (Her har vi en hel haug.) Black Sabbath - Paranoid (Tønnevis.) Pantera - Cowboys From Hell (Massevis.) Finns noe så inni helvetes mange bra sanger, vanskelig å velge. Men noe finns det, si ifra hvis jeg skal skrive opp hver sang som jeg personelig syns er bra opp på listen. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nothing else mathers 6731861[/snapback] Det er snakk om metall.Nothing Else Matters er en rolig, akustisk sang. 6732828[/snapback] Da må du isåfall ha en demo-versjon av Nothing Else Matters. Jeg ville heller kalt det en metall-ballade. Er det flere som er med på den? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nothing else mathers 6731861[/snapback] Det er snakk om metall.Nothing Else Matters er en rolig, akustisk sang. 6732828[/snapback] Da må du isåfall ha en demo-versjon av Nothing Else Matters. Jeg ville heller kalt det en metall-ballade. Er det flere som er med på den? 6736885[/snapback] Er vel endel metal på slutten der. Soloen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå